بررسی مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی

کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری از امروز بررسی مصدومیت اخیر سهراب مرادی را آغاز خواهد کرد، همچنان که وضعیت علی هاشمی در حال بررسی دقیق پزشکی است.

بررسی مصدومیت سهراب مرادی و علی هاشمی از سوی کمیته پزشکی
کد خبر: 486355
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۱:۵۲:۳۹

اعتمادآنلاین| سهراب مرادی و علی هاشمی دو وزنه‌برداری بودند که نامشان در لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - گزینشی المپیک قرار داشت. مرادی همراه با تیم به تاشکند رفت اما به امتیاز مورد نظر نرسید، ولی هاشمی به دلایلی نامشخص با وجودی که تنها به حضور در این رقابت‌ها بدون نیاز به وزنه زدن، احتیاج داشت به ازبکستان نرفت.

بعد از اصلاح قوانین مسابقات گزینشی، هاشمی با وجود عدم حضور در تاشکند و کلمبیا به امتیاز لازم برای سهمیه المپیک رسیده است اما با مصدومیتی مواجه شده که کادرفنی تیم ملی از کمیته پزشکی خواسته وضعیت دقیق او را مورد بررسی قرار دهد.

MRI از زانو و عضله ران علی هاشمی انجام شده و قرار است نظر دکتر رازی نیز در مورد وضعیت او به کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری اعلام شود.

پرونده این وزنه‌بردار همچنین از سوی اعضای کمیته پزشکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.این در حالیست که او تمرینات سبکش را دنبال می‌کند اما برای اینکه مشخص شود امکان انجام تمرین سنگین و پرفشار را دارد بررسی های دقیق صورت می‌گیرد.

در خصوص سهراب مرادی نیز با توجه به اینکه او صبح امروز (26 اردیبهشت) از کلمبیا به ایران بازگشته، کتفش مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت تا مشخص شود آسیب دیدگی جدیدی اتفاق افتاده است و اینکه این وزنه‌بردار می‌تواند به دوره قهرمانیش ادامه دهد یا خیر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها