«خانواده گومیدان» به پردیس تئاتر شهرزاد رسید

نمایش «خانواده گومیدان» نوشته ژرژ کورتولین به کارگردانی مهدی شعبانی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

«خانواده گومیدان» به پردیس تئاتر شهرزاد رسید
کد خبر: 486406
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۳:۱۷:۰۶

اعتمادآنلاین| نمایش «خانواده گومیدان» نوشته ژرژ کورتولین با ترجمه داریوش مؤدبیان و کارگردانی مهدی شعبانی از 27 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 20 درسالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا در می‌آید.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، این اثر 2 کمدی کوتاه از کورتولین کمدی نویس انتهای قرن 19 و اوایل قرن 20 فرانسه است که بیشتر روی طنز اداری و مناسبات خانواده کار کرده است.

در این اثر نمایشی (به ترتیب ورود به صحنه) آیدا پورموسی، احسان رجب‌زاده، مهناز زینی و مهدی شعبانی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین احسان رجب زاده تهیه کنندگی این اجرا را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: مردی که به بهانه آشنایی با یک خانواده می خواهد از آنها استفاده کند و صاحب آن خانه شود در بدو ورود دچار حرکات خیلی عجیب از این خانواده می شود و بلاهایی به سرش می آید و ...

سایر عوامل این نمایش عبارتند از دستیاران کارگردان: مهدی یوسفیان، شقایق بهزادمهر، مدیر تولید: سیاوش قربانی، طراح صحنه و دکور: احسان رجب زاده، طراح پوستر: سیدمحمدمهدی موسوی، طراح گریم: نیلوفر فاطمی، طراح نور: مسلم رضایی، طراح لباس: مریم اسکندری، عکاس: آرش رضایی، مهرداد حسین زاده، پرتو جغتایی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها