بهنام محمودی،پیشکسوت والیبال ایران:

باید قبل از آغاز اردوی تیم ملی والیبال تکلیف اکبری مشخص می‌شد/ نیازی به اعزام مترجم به المپیک نیست

پیشکسوت والیبال ایران گفت: ما باید از همان ابتدا شرط می‌کردیم که 2 مربی ایرانی باید به المپیک بروند.

باید قبل از آغاز اردوی تیم ملی والیبال تکلیف اکبری مشخص می‌شد/ نیازی به اعزام مترجم به المپیک نیست
کد خبر: 486468
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۴:۳۹:۲۳

اعتمادآنلاین| بهنام محمودی در خصوص کنار گذاشتن پیمان اکبری از کادر فنی تیم ملی والیبال اظهار داشت: ابتدا باید به تندروان تبریک بگویم. او مربی جوان و باانگیزه‌ای است و امیدوارم در کادر فنی تیم ملی هم عملکرد خوبی داشته باشد. در خصوص کنار گذاشتن پیمان اکبری هم اگر آلکنو این تصمیم را گرفته باید از همان پیش از آغاز اردو‌ها اعلام می‌شد.

به گزارش میزان، وی افزود: اگر من رئیس فدراسیون بودم شرایط را برای حضور هفت هشت مربی در اردوی تیم ملی فراهم می‌کردم. مهم نوع چینش این مربیان است. در صورتی که آلکنو تصمیم به کنار گذاشتن اکبری گرفته باید این تصمیم را از همان قبل از آغاز اردو‌ها اعلام می‌کردند. شاید اگر در آن زمان گفته می‌شد که هر مربی که بتواند خودش را نشان دهد راهی المپیک می‌شود اکبری در اردو حاضر نمی‌شد. به هر حال این مربی سال‌ها در سطح اول والیبال ایران بوده و باید قبل از اردو تکلیف او را مشخص می‌کردند.

پیشکسوت والیبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود انتخاب دستیاران ایرانی آلکنو با نظر خوش‌خبر بوده، گفت: سرپرست تیم ملی یکسری وظابف مشخصی دارد و پل ارتباطی بین تیم ملی و فدراسیون محسوب می‌شود. اینکه چقدر او در انتخاب دستیاران آلکنو نقضش داشته را نمی‌دانم؛ اما همانطور که گفتم باید قبل از آغاز اردو تکلیف مشخص می‌شد.

محمودی در پایان در مورد اینکه مترجم جای یکی از مربیان ایرانی را در کادر فنی تیم ملی گرفت، گفت: ما باید از همان ابتدا شرط می‌کردیم که 2 مربی ایرانی باید به المپیک بروند. همه بازیکنان می‌توانند با مربیان خارجی ارتباط برقرار کنند و نیازی به مترجم نبود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها