سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش:

صهیونیست‌ها در نبرد با نیرو‌های مقاومت زمین‌گیر شده‌اند

فرمانده کل ارتش گفت: صهیونیست‌ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می‌پروراندند امروز در نبرد با نیرو‌های مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی اسرائیل تنزل یافته است.

صهیونیست‌ها در نبرد با نیرو‌های مقاومت زمین‌گیر شده‌اند
کد خبر: 486522
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۶:۵۲:۲۲

اعتمادآنلاین| فرمانده کل ارتش گفت: صهیونیست‌ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می‌پروراندند امروز در نبرد با نیرو‌های مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوی اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش‌های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض الله امانی نیروی زمینی ارتش، گفت: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است.

سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و مسئولان مرکز آموزش‌های پشتیبانی شهید سرلشکر فیض الله امانی نیروی زمینی گفت: ما در تحقق وعده‌های الهی کوچکترین تردیدی نداریم و می‌دانیم که حق بر باطل و ظلم و ظالم پیروز خواهد شد و ظالم و باطل نابود خواهند شد.

وی ادامه داد: روزی که رهبر روشن ضمیر ما وعده دادند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، خیلی‌ها شاید رسیدن روزی مثل امروز را با این سرعت تصور نمی‌کردند.صهیونیست‌ها که زمانی رؤیای تسلط بر منطقه را در سر می‌پروراندند امروز در نبرد با نیرو‌های مقاومت، مستاصل و زمین گیر شده اند و رؤیای نیل تا فرات به کابوس حفظ پادگان تروریستی اسرائیل تنزل یافته است.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: نبرد «سیف القدس» نشانگر آزادی قریب الوقوع قدس شریف است. البته خائنان و سازشکاران منطقه بدانند که خون کودکان غزه، سازشکاران معامله قرن را غرق خواهد کرد و ما استمرار جنایات رژیم صهیونیستی را نتیجه تعلل و خیانت سازشکاران معامله قرن می‌دانیم.

وی در ادامه مرکز آموزش پشتیبانی نیروی زمینی را یکی از مراکز مهم ارتش خواند و بر نقش این مرکز در تربیت و آموزش افسران، درجه داران و کارمندان در جهت تحکیم ارتش معنویت محور و سازمان یادگیرنده تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه مبارزه با ناامیدسازی که از ترفند‌های دشمنان است را از وظایف اصلی همگان برشمرد و با استناد به آیات شریفه قرآن کریم، امید به آینده بهتر را متکی به مبانی و آموزه‌های دینی و شواهد و قرائن موجود دانست.

وی همچنین بر نقش فرماندهان و استادان در تربیت و آموزش جوانان آگاه و بصیر برای پیمودن موفق گام دوم انقلاب تاکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه انضباط، سلسله مراتب و سلامت کارکنان را از ارزش‌های شناخته شده ارتش معرفی و بر حفظ و اشاعه آن تاکید کرد.

وی در پایان بر نقش بسیار مهم خانواده‌ها و ممتاز و شایسته بودن آن‌ها و توجه بیش از پیش همگان به موضوع خانواده‌ها سفارش کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها