کد خبر: 486791
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رونالدو در حال ترک یوونتوس است؟ + ویدئو

به تازگی فیلمی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده است که نشان می‌دهد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، در حال منتقل کردن خودروهای گران قیمت خود از تورین است. موضوعی که باعث شده تا شایعه جدایی این بازیکن از بانوی پیر قوت بگیرد.

رونالدو در حال ترک یوونتوس است؟ + ویدئو
کد خبر: 486791
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رونالدو این روزها یک علامت سوال بزرگ است. ستاره پرتغالی یوونتوس این روزها در کانون توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته است و شایعاتی مبنی بر بازگشت این بازیکن به اسپورتینگ لیسبون به گوش می‌رسد. شایعاتی که پایه‌گذار آن مادر کریستیانو رونالدو است.

او خواهان بازگشت رونالدو به اسپورتینگ لیسبون است و دراین باره هم گفته: «من به دنبال متقاعد کردن رونالدو برای بازگشت به فوتبال پرتغال هستم. او می‌تواند یک سال زودتر یوونتوس را ترک کند و یک بازگشت باشکوه به اسپورتینگ داشته باشد.»

درست همان زمانی که مادر رونالدو این صحبت‌ها را مطرح کرده، فیلمی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شده که نشان می‌دهد رونالدو، در حال جابه‌جایی خودروهای لوکس و گران‌قیمت خودش است.

در این ویدئو که توسط «Per Semper Calcio» منتشر شده، شاهد بارگیری خودروهای لاکچری CR7 در یک کامیون هستیم. کامیونی که نام یکی از مشهورترین شرکت‌های حمل‌ونقل پرتغال که در شهر لیسبون مستقر است، دیده می‌شود. همین موضوع شایعه حضور رونالدو در لیسبون را تقویت کرده است.

اگر ورود خودروهای لوکس رونالدو در سال 2018 به شهر تورین نشان از پیوستن او به یوونتوس داشت، حالا انتقال آنها از تورین می‌تواند نشان از جدایی این مهاجم از بانوی پیر باشد. حالا باید منتظر ماند و دید این ستاره پرتغالی دوباره به پرتغال باز می‌گردد یا خیر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها