آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات

تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداها مصرفی نیست

وزیر ارتباطات گفت: ارائه اینترنت رایگان به نامزدهای ریاست جمهوری به معنای تخصیص بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست بلکه منظور فراهم کردن امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی است.

تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداها مصرفی نیست
کد خبر: 486819
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۳:۴۳:۵۷

اعتمادآنلاین| وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارائه اینترنت رایگان به نامزدهای ریاست جمهوری به معنای تخصیص بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست بلکه منظور فراهم کردن امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز دوشنبه پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و آخرین وضعیت تشریح شد و در نهایت مقرر شد به عنوان وظایف نظارتی مجلس، کمیته‌ای از نمایندگان از پیشرفت پروژه‌های این زمینه بازدید کنند و مجدد پس از گذشت 2 هفته آینده، جلسه ای در این زمینه داشته باشیم.

وزیر کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه امیدواریم برخی از موانع موجود در این زمینه با همراهی مجلس برطرف شود، افزود: اخبار خوبی در حوزه توسعه روستایی و فضایی در هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

آذری‌جهرمی درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به نامزدهای ریاست جمهوری، توضیح داد: در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به نامزدها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام‌نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به نامزدهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

وی ادامه داد: منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و... است که به کاندیدهای تائید صلاحیت شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا تمام نامزدهای تایید شده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها