کد خبر: 486863
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۳۶:۵۲
| |

پایان عصر دوم زیزو

زیدان می‌خواهد پس از پایان لالیگا برای دومین بار از هدایت رئال مادرید دست بکشد

پایان عصر دوم زیزو
کد خبر: 486863
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۴:۳۶:۵۲

اعتمادآنلاین| زیدان در اواخر کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با بیلبائو حرف‌هایی به زبان آورد که به‌نظر می‌رسید خوراک شرح عکس‌های اینستاگرامی و سخنان بزرگان باشد اما آن حرف‌ها طعم تلخی برای هواداران رئال داشت؛ وقتی گفت: «شاید فکر کنید که من خودم می‌روم چون مسئولیتش‌ را قبول کنم اما این درست نیست. من کاری را انجام می‌دهم که فکر می‌کنم مناسب است. بنابراین زمانی می‌رسد که باشگاه باید تغییر کند. من این کار را برای باشگاه انجام می‌دهم، نه برای خودم.»

به گزارش همشهری، تفسیر این بخش از صحبت‌هایش این بود که به‌خاطر باشگاه می‌خواهد برود یعنی فداکاری کند. یوونتوس با آغوش باز از او استقبال خواهد کرد تا به‌جای پیرلو یکی دیگر از اسطوره‌های خود را روی نیمکت تیم در فصل آینده بنشاند. بدین‌ترتیب اگر رونالدو یووه را ترک نکند، بار دیگر داستان او و زیزو در تیمی دیگر تکرار خواهد شد.

فابریتزیو رومانو از اسکای درباره جانشین احتمالی او نوشته که فلورنتینو پریس 3 سال قبل و پیش از بازگشت زیدان می‌خواسته با آلگری قرارداد ببندد اما آن موقع سرمربی ایتالیایی با یووه هنوز قرارداد داشته و پس از قطع همکاری با باشگاه تورینی هم مادرش فوت کرده و نمی‌توانسته به رئال برود. او اکنون در دسترس است و حتی برای بازگشت به یووه هم نامزد بود. سبک فوتبال آلگری شاید به مذاق رئالی‌ها که فوتبال هجومی دوست دارند خوش نیاید. فابیو کاپلوی کبیر 2 دوره یکساله هدایت رئال را در دست گرفت و هر بار تیم را به قهرمانی لالیگا رساند اما هواداران و باشگاه عذرش را خواستند چون فوتبالش ایتالیایی بود. حالا آلگری که در اندازه‌های کاپلو نیست و در فینال‌ها و بازی‌های بزرگ کارنامه قابل‌قبولی ندارد، آیا می‌تواند هدایت پروژه جدید باشگاه و انقلاب پرس در رختکن تیم را در دست بگیرد؟ گزینه بعدی یواخیم لوو است که در پایان یورو 1+2020جای خود را در تیم ملی آلمان به هانسی فلیک می‌دهد. البته اگر تا آن موقع برای آمادگی پیش‌فصل رئال دیر نشده باشد. پرس یک‌بار هم لوپتگی را که در جام جهانی سرمربی تیم ملی اسپانیا بود به خدمت گرفت که از او خیری ندید و لوپتگی هم به‌خاطر توافق پنهانی با رئال از اسپانیا اخراج شد.

لوو چندی است زبان اسپانیایی می‌آموزد. گزینه سوم و دم‌دست‌تر هم رائول است که فصل خوبی را با کاستیا -تیم دوم باشگاه- پشت‌سر گذاشته و دیروز برای پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم با ایبیسا بازی داشت. اسطوره رئال در این فصل پدیده‌هایی مثل آریباس، ماروین، میگل گوتیرس و بلانکو را به تیم اصلی معرفی کرد.


کنفرانس مطبوعاتی زیدان واکنش‌های گسترده‌ای دربرداشت. مارکا روی جلد از بوی جدایی تیتر زد. به برخی واکنش‌های رسانه‌ها و خبرنگاران نزدیک به رئال مادرید توجه کنید تا به جدیت جدایی زیدان تا یک هفته دیگر پی ببرید:

مارکا : تصمیم زیدان بسیار قابل تأمل و تعیین‌کننده است. سرمربی فرانسوی می‌فهمد که دوره او در مادرید به پایان رسیده و زمان ترک باشگاه است.

اوندا سر : زیدان هفته پیش و قبل از بازی با سویا با بازیکنانش صحبت کرده و به آنها گفته که پایان فصل تیم را ترک می‌کند.

توماس رونسرو : متأسفانه تصمیم زیدان قابل تغییر نیست. اگر جادوگری که به 3‌قهرمانی پیاپی در اروپا دست پیدا کرده یک ویژگی داشته باشد، این است که هیچ‌وقت بلوف نمی‌زند.

گل : خستگی فیزیکی و روانی تیم بزرگ‌ترین دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید است. با وجود بحران اقتصادی در عصر کرونا تغییر این وضعیت مشکل به‌نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها