کد خبر: 486883
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

چه کسی دستور حمله به لاریجانی و ثبت‌نام اصولگرایان در انتخابات 1400 را داد؟

یک فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی خطاب به غلامعلی حدادعادل نوشت: بعد از ثبت‌نام آقای علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری فرمان صادر کرده‌اید که بعضی کاندیداهای ما اصولگراها به سمت وزارت کشور یورش ببرند.

چه کسی دستور حمله به لاریجانی و ثبت‌نام اصولگرایان در انتخابات 1400 را داد؟
کد خبر: 486883
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی نوشت:

از: ما اصولگراها


به: جناب آقای دکتر حدادعادل زید عزه


به قرار اطلاع، صبح شنبه بعد از ثبت‌نام آقای علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری و بیان برخی دیدگاهها که برای جنابعالی و مؤتلفین و متحدین و شرکای سیاسی نامطلوب بوده، فرمان صادر کرده‌اید که بعضی کاندیداهای ما اصولگراها به سمت وزارت کشور یورش ببرند و در حالی که قرار نبوده برای انتخابات ثبت‌نام کنند، ضمن نام‌نویسی به اظهارات نامبرده بالا حمله کنند. پیرو این فرمان یکی از سربازان کمر به خدمت جنابعالی که در سال‌های گذشته به چاروادار سیاسی شهرت یافته، ضمن مراجعه برای ثبت‌نام گفته تا دیروز قرار نبود ثبت‌نام کنم، اما امروز آمدم! و بعدش هم یک مشت دری‌وری و ناسزاهای چارواداری گفته و رفته.

باز هم به قرار اطلاع، یکی از افرادی که به او فرموده‌اید برود ثبت‌نام کند، فرموده است می‌روم اما بعدا نگویید کنار بروم چون (یکبار در 4 سال قبل این کار را کرده) این دفعه تا آخر می‌مانم. جواب او ظاهرا به مذاق شما خوش نیامده و به او اصرار نکرده‌اید.

باز هم به قرار اطلاع، برخی همکاران و اقربای جنابعالی گفته‌اند اگر این خبر جایی درز کرد، به اشد وجه آن را تکذیب و عین بی‌تقوایی بخوانند.


مراتب جهت اطلاع ایفاد گردید تا اگر خواستید اقدامی بفرمایید بدانید که خبر درز کرده است.

مرحمت شما زیاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها