کد خبر: 486916
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۶:۵۴:۰۸
| |

افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی

حسن همتی مدیر امورعشایری گیلان از افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود در شرایط کرونایی خبر داد.

افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی
کد خبر: 486916
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۶:۵۴:۰۸

اعتمادآنلاین| مدیر امورعشایری گیلان از افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود در شرایط کرونایی خبر داد.

حسن همتی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین همه‌گیری بیماری کرونا، دسترسی‌های محدود زنان عشایری به بازارهای سنتی و امکان تبادل اطلاعات وفروش محصولات آنان در بازارهای محلی محدودتر شد، افزود: خوشبختانه اخیرا دسترسی زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود بیش از گذشته شده وارد بازارهای مجازی شده‌اند.

وی ادامه داد: زنان عشایری تالش و رودبار بیش از دیگر زنان عشایر استان در ورود به بازارهای مجاری فعال هستند.

همتی با بیان اینکه صنایع دستی زنان عشایر معمولا در اوقات فراغتشان تولید می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: این محصولات شامل جوراب، فرش، روسری، شال‌گردن و ... اس که از بازار پسندی خوبی نیز برخودار هستند.

مدیر امور عشایری گیلان تصریح کرد: زنان عشایری صنایع دستی تولید شده را علاوه بر گیلان در دیگر استان ها نیز به فروش می رسانند.

وی یادآور شد: درآمد حاصل از فروش محصولات و تولیدات صنایع دستی زنان عشایری گیلان منجر به ارتقای درآمد و رفاه خانوار عشایری نیز می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه دسترسی زنان کارآفرین به فضای مجازی و فروش محصولات در استان مطلوب است، گفت: فرزندان زنان عشایر گیلان نیز در بازاریابی محصولات تولیدی صنایع دستی مادرانشان برای دستیابی به فضای مجازی کمک موثری می‌کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها