در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

شکست اسطوره گنبد آهنین در برابر موشک‌های مقاومت

فرار مهاجران صهیونیست از بیم اصابت موشک‌های گروه‌های فلسطینی و تعطیلی جلسه کنست به دلیل هشدار شلیک موشک‌های مقاومت 2 نماد ویژه از شکست سامانه پدافندی گنبد آهنین محسوب می‌شوند.

حجم ویدیو: 8.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:37 دانلود ویدیو
کد خبر: 487073
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرار مهاجران صهیونیست از بیم اصابت موشک‌های گروه‌های فلسطینی و تعطیلی جلسه کنست به دلیل هشدار شلیک موشک‌های مقاومت 2 نماد ویژه از شکست سامانه پدافندی گنبد آهنین محسوب می‌شوند.

این در حالی است که صهیونیست‌ها ادعا می‌کنند یکی از موفق‌ترین ابزارهای نظامی را در اختیار دارند.

در واقع آتشی که موشک‌های مقاومت در محله‌های تل‌آویو شعله‌ور کرد آبروی سامانه‌ای را برد که ارتش اسرائیل به آن فخر می‌فروخت.

بی‌اعتمادی به کارایی گنبد آهنین اکثر صهیونیست‌ها را راهی پناهگاه کرد، همچنین ناکارآمدی این سامانه باعث شد تا دستمایه طنز و تمسخر فعالان فضای مجازی شود.

در این بین مسئولان دستورالعملی را برای مقابله با حملات موشکی منتشر کردند.

از سویی تاکتیک ویژه گروه‌های مبارز فلسطینی نقش عمده‌ای در مغلوب شدن گنبد آهنین داشت؛ گروه‌های مقاومت فلسطین نه تنها موفق شدند از چالش گنبد آهنین عبور کنند، بلکه به اعتراف رسانه‌های عبری‌زبان، توانستند شکست این سامانه را به اثبات برسانند.

سامانه‌ای که اسرائیل پیش از این گفته بود توانایی رهگیری 96 درصد از اشیای پرتابی را دارد، امروز قادر به رهگیری بسیاری از این اهداف نیست.

این شکست مسئولان اسرائیلی را بر آن داشت تا ادعا کنند سامانه دچار نقص فنی شده است، و این ناتوانی عملاً با اصابت ده‌ها موشک به نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی به اثبات رسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها