کد خبر: 487112
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۱:۱۹:۳۶
| |

مانچینی پس از تمدید قرارداد:

پروژه‌ام در تیم ملی ایتالیا هنوز ادامه دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از تمدید قراردادش با آتزوری ابراز خرسندی و بر تمام نشدن کارش در این تیم تأکید کرد.

پروژه‌ام در تیم ملی ایتالیا هنوز ادامه دارد
کد خبر: 487112
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۱:۱۹:۳۶

اعتمادآنلاین| روبرتو مانچینی روز گذشته (دوشنبه) با عقد قراردادی جدید خودش را تا سال 2026 به تیم ملی فوتبال ایتالیا متعهد کرد.

به گزارش تسنیم، قرارداد مانچو با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال 2022 اعتبار داشت و گفته می‌شد که او پس از جام جهانی قطر این تیم را ترک خواهد کرد اما او با تمدید قراردادش روی این موضوع خط بطلان کشید. در حقیقت مانچو حتی از تمدید قراردادش با آتزوری ابراز خوشحالی هم کرد.

سرمربی سابق اینتر در یک نشست خبری پس از تمدید قراردادش گفت: من واقعاً خوشحالم که قراردادم تمدید شد و از رئیس [فدراسیون] هم تشکر می‌کنم. اکنون برای من لحظات فوق‌العاده است. ما قراردادمان را تمدید کردیم و با هم در تورنمنت‌های فراوانی حضور خواهیم داشت که البته قهرمانی در آنها کار آسانی نخواهد بود. با این وجود ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پروژه‌ای که سه سال پیش آغاز کردیم را همچنان پیش ببریم. کلی بازیکن جوان در تیم ملی وجود دارد و ما امیدواریم که خیلی زود نتیجه زحمات‌مان را بگیریم، البته گاهی اوقات به شانس هم نیاز داریم. در جام ملت‌های اروپایی حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت.

مانچینی به زودی باید فهرست نهایی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا را برای شرکت در بازی‌های یورو 2020 اعلام کند، تورنمنتی که سه بازی آتزوری در مرحله گروهی آن در خاک خودش برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها