حضور ستاره های تیم ملی آمریکا در لیگ ملت های والیبال با یک غایب اصلی

والیبالیست های آمریکا برای حضور در لیگ ملت های 2021 مشخص شدند.

حضور ستاره های تیم ملی آمریکا در لیگ ملت های والیبال با یک غایب اصلی
کد خبر: 487642
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۴:۳۵:۲۵

اعتمادآنلاین| لیگ ملت‌های 2021 در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال 2020 به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت 27 روز ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، جان اسپرا سرمربی تیم ملی والیبال مردان آمریکا لیست 19 نفره بازیکنان خود را برای حضور در لیگ ملت ها اعلام کرد. طبق اسامی اعلام شده مشخص شد که در میان بازیکنان، ستاره هایی که در دو دوره قبل لیگ ملت ها روی سکو رفته بودند، در ایتالیا حضور پیدا خواهند کرد.

اما غایب اصلی و بزرگ لیست اعلام شده آرون راسل است که در ماه های گذشته به دلیل آسیب دیدگی مجبور به جراحی شد و اکنون دوران نقاهت را پشت سر می گذارد. کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا تیلور ساندر 30 ساله خواهد بود که به نظر می رسد مصدومیت او رفع شده و می تواند تیم ملی کشورش را همراهی کند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در باره لیست اعلامی گفت: ما با تجربه بسیار بیشتری نسبت به المپیک ریو وارد المپیک ژاپن خواهیم شد. همچنین چهره های جدیدی در تیم ما وجود دارند که در چهار سال قبل با ما نبودند. معتقدم لیگ ملت ها بازی های خوبی خواهد بود و می توانیم تجربیات تیم خود را افزایش دهیم.

او ادامه داد: رقابت لیگ ملت ها همیشه مهم بوده و امسال هم از حساسیت های بالایی برخوردار است چرا که تیم ما بیش از یک سال بازی نکرده است. باید بگویم که تک تک بازی ها برای ما فرصتی خواهد بود برای هماهنگی بیشتر و آماده سازی هرچه بهتر در المپیک.

*لیست تیم ملی آمریکا:

پاسورها: مایکل کریستنسن، کاویکا شوجی، جاش توآنیگا

پشت خط زن ها : متیو اندرسون، بنجامین پچ، کایل انسینگ، جِیک هانس

دریافت‌کنندگان قدرتی: تیلور ساندر، توماس جاشکه، برندن ساندر، تی جی دی‌فالکو، گرت موگوتوتیا

سرعتی زن ها : مکس هولت، دیوید اسمیت، جف جندریک، تیلور آوریل، میچ استال

لیبروها: اریک شوجی، داستین واتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها