کد خبر: 487878
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

انتخابات 1400| تنها گزینه اجماع اصولگرایان، رئیسی است / مسئولان اجرایی در کشور به وطیفه خود عمل نمی‌کنند

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اجماع اصول‌گرایان هیچ گزینه دیگری جز رئیسی ندارد و هر گزینه دیگری هم بیاید در عرض رئیسی خواهد بود. اگر رئیسی نمی‌آمد داستان انتخابات سال 92 تکرار می‌شد و در نهایت هم نتیجه را واگذار می‌کردیم.

انتخابات 1400| تنها گزینه اجماع اصولگرایان، رئیسی است / مسئولان اجرایی در کشور به وطیفه خود عمل نمی‌کنند
کد خبر: 487878
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت فعلی جبهه اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: حدود 10 نفر از اصولگرا‌ها برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در لیست شورای وحدت حضور دارند که همگی دارای رزومه خوبی هستند که هر کدام رئیس جمهور آینده شوند؛ قطعا شرایط از وضعیت فعلی بهتر خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی در ادامه اظهار کرد: هم اکنون شاهد نوعی رهاشدگی هستیم و مسئولین اجرایی از رئیس جمهور تا وزیر وظیفه خودشان را انجام نمی‌دهند. در بین این افراد هم به دنبال انتخاب اصلح هستیم، زیرا فردی که اصلحیت داشته باشد، برنامه داشته و در سطوح مدیریتی کار کرده و اشراف زیادی به مسائل داخلی و بین المللی داشته باشد، موفق خواهد شد. باید فردی در آینده روی کار بیاید که تعامل خوبی با قشر‌های مختلف جامعه داشته باشد.

این فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: فردی که روی کار می‌آید باید شرایط مشخص در قانون اساسی و شرایطی که رهبری مشخص کرده را داشته باشد. در بین گزینه‌های جبهه اصولگرا کسی که تمام این شرایط را دارد و از مقبولیت عامه هم برخوردار است و حضورش باعث حضور و مشارکت مردم خواهد شد، شخص رئیسی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: شورای وحدت از همان ابتدا اعلام کرد که گزینه اصلی رئیسی است؛ شورای وحدت، شورای ائتلاف و جبهه پایداری قطعا از رئیسی حمایت می‌کنند.

حسینی ادامه داد: این اجماع درباره هیچ گزینه‌ دیگری وجود ندارد و هر گزینه دیگری هم بیاید در عرض رئیسی خواهد بود. اگر رئیسی نمی‌آمد داستان انتخابات سال 92 تکرار می‌شد و جبهه اصولگرا با چهار تا پنج کاندیدا وارد می‌شد و در مناظرات چه بسا یکدیگر را تخریب می‌کردند و در نهایت هم نتیجه را واگذار می‌کردیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها