کد خبر: 487962
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۵:۴۴:۳۶
| |

رقابت 27 دوومیدانی‌کار پارالمپیکی بدون ثبت رکورد جدید

آخرین مرحله رکوردگیری پارادوومیدانی برای مشخص شدن فهرست نفرات اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو امروز در حالی در مجموعه ورزشی افتاب انقلاب برگزار شد که رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

رقابت 27 دوومیدانی‌کار پارالمپیکی بدون ثبت رکورد جدید
کد خبر: 487962
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۵:۴۴:۳۶

اعتمادآنلاین| مسعود حمیدی پس از پایان آخرین مرحله رکوردگیری پارادوومیدانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی در دو بخش معلولان و نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو امروز پنج‌شنبه با حضور 27 ورزشکار در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد.

او گفت: این مسابقات قرار بود امروز با حضور 29 ورزشکار برگزار شود که فائزه کرمانی در بخش معلولان به دلیل ابتلا به کرونا و در بخش نابینایان و کم بینایان نیز هاجر صفرزاده و مهدی اولاد به دلیل مصدومیت حضور نداشتند که البته مهدی اولاد به دلیل داشتن نسخه پزشکی از سوی کمیته ملی پارالمپیک قرار است از او مجددا رکوردگیری به عمل آید.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در پاسخ به این پرسش که آیا در این مسابقات رکورد جدیدی به ثبت رسید یا خیر؟ افزود: در آخرین مرحله رکوردگیری که امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برای مشخص شدن فهرست نفرات اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو انجام شد، اکثر دوومیدانی کاران رکورد عادی خود را به ثبت رساندند و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا عملکرد دوومیدانی کاران در آخرین مرحله رکوردگیری راضی کننده بود یا خیر؟ گفت: در این مسابقات اکثر دوومیدانی کاران رکورد ورودی را کسب کردند و سطح آمادگی آن‌ها راضی کننده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها