کد خبر: 487972
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۲:۰۰
| |

فوری/ اسرائیل آتش‌بس یک‌جانبه با غزه را پذیرفت

کابینه امنیتی اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو شامگاه پنجشنبه پس از یازده روز جنگ، آتش‌بس یک‌‌جانبه با حماس را پذیرفت.

فوری/ اسرائیل آتش‌بس یک‌جانبه با غزه را پذیرفت
کد خبر: 487972
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| کابینه امنیتی اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو شامگاه پنجشنبه پس از یازده روز جنگ، آتش‌بس یک‌‌جانبه با حماس را پذیرفت.

به گزارش فارس، یک فرمانده حماس در گفت‌وگو با المیادین گفت مقاومت یک پیروزی و معادله جدید ثبت کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز مدعی شده است که طبق توافق مقامات این رژیم با هیأت مصری، آتش‌بس از ساعت دو بامداد روز جمعه آغاز می‌شود. مقامات صهیونیستی به وبسایت «واللا» نیز گفته‌اند که مذاکرات از طریق دو کانال یکی با هیأت مصری و دیگری با «تور وینسلند» نماینده سازمان ملل در امور صلح در غرب آسیا پیش می‌رود.

وبگاه رادیو اسرائیل نیز نوشت که آتش‌بس یکجانبه از فردا (جمعه) آغاز می‌شود، اما با این حال رژیم صهیونیستی به هدف قرار دادن رهبران و فرماندهان حماس در رأس آن‌ها «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» ادامه خواهد داد.

همزمان روزنامه وال استریات ژورنال نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که مسئولان مصری در مذاکره با رهبران حماس پیش‌روی داشته‌اند و پیشنهاداتی به «اسماعیل هنیه» داده‌اند که به توقف درگیری‌ها کمک می‌کند. طبق ادعای این روزنامه، خطوط اصلی و مفاد آتش‌بس مشخص شده و مذاکره‌کنندگان در حال بحث بر روی زمان آغاز اجرای آن هستند و به احتمال قوی آتش‌بس از فردا (جمعه) اجرایی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها