کد خبر: 487987
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۰۷:۳۶:۵۱
| |

اعلام آخرین قیمت سهام عدالت/کاهش 4 میلیونی ارزش در دو ماه

روند کاهش ارزش واقعی برگه های سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار ادامه دارد به طوریکه ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت از 20 اسفندماه سال گذشته تا بیست و هفتم ماه جاری، حدود چهار میلیون تومان کاهش داشته است.

اعلام آخرین قیمت سهام عدالت/کاهش 4 میلیونی ارزش در دو ماه
کد خبر: 487987
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۰۷:۳۶:۵۱

اعتمادآنلاین| پس از آزادسازی سهام عدالت مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند می‌توانند با مراجعه به سامانه www.samanese.ir ارزش واقعی سهام و جزییات دارایی خود را مشاهده کنند. البته این ارزش یکسان نیست و تحت تاثیر نوسانات بازار افزایشی یا کاهشی می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین، بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 500 هزار تومان در روز 27 اردیبهشت ماه سال جاری، هفت میلیون و 200 هزار تومان و ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی در همان روز، 14 میلیون و 400 هزار تومان بود. درحالی که ارزش واقعی برگه های 500 هزار تومانی سهام عدالت در روز چهارشنبه 20 اسفندماه سال گذشته، 9 میلیون و 970 هزار تومان و ارزش واقعی برگه های یک میلیون تومانی سهام عدالت در تاریخ چهارشنبه 20 اسفندماه سال گذشته نیز 18 میلیون و 780 هزار تومان بود.

البته مشمولان سهام عدالت سال گذشته پیش از این میتوانستند 60 درصد سهام خود را بفروشند و حدود هشت ماه است که به دلیل شرایط بازار و فشار عرضه، این امکان را ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها