کد خبر: 488063
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۱:۳۲:۵۳
| |

حسین نوش‌آبادی:

امیدواریم قبل از سوم خرداد تصمیمات خوبی در وین گرفته شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امیدواریم مذاکرات وین فرسایشی نشود و قبل از سوم خرداد تصمیمات خوبی در وین گرفته شود.

امیدواریم قبل از سوم خرداد تصمیمات خوبی در وین گرفته شود
کد خبر: 488063
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۱:۳۲:۵۳

اعتمادآنلاین| حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شده است، با اشاره به ادامه مذاکرات ایران و طرف‌های غربی در وین، گفت: مجلس به صورت مرتب مذاکرات وین را رصد می‌کند و حساسیت جدی بر این موضوع دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه امیدواریم این مذاکرات فرسایشی نشود و در چارچوب شرایطی که تعیین شده انجام شود ادامه داد: خطوط تعیین شده در مذاکرات باید از سوی تیم مذاکره کننده دنبال شود، منافع ملی مورد توجه قرار گیرد و تخطی از مواردی که از سوی رهبر انقلاب اعلام شده است انجام نگیرد.

نماینده ورامین در مجلس با تاکید بر اینکه خروجی مذاکرات برای ایران باید برداشتن تحریم‌ها باشد اضافه کرد: البته باید راستی‌آزمایی نیز از سوی ایران انجام شود تا ما بتوانیم به منافع خود در برجام دست پیدا کنیم.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمایندگان به صورت مرتب نحوه اجرای قانون لغو تحریم‌ها را رصد می‌کنند عنوان کرد: این قانون در حال انجام شدن است و مجلس نیز به طور جدی مراقبت می‌کند که آن قانون به صورت دقیق اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم قبل از سوم خرداد تصمیمات خوبی گرفته شود اظهار کرد: اگر هم قرار به تمدید این ضرب‌الاجل باشد باید مجلس در این باره نظر دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها