لاپید، مامور تشکیل کابینه اسرائیل:

دولت نتانیاهو در حفاظت از غیرنظامیان و مقاوم سازی خانه‌ها شکست سختی خورد

رئیس حزب «آینده‌ای هست» و مامور به تشکیل دولت جدید اسرائیل اذعان کرد، حماس بر این رژیم پیروز شد و اسرائیل در عرصه‌های مختلفی در برابر حماس شکست خورد.

دولت نتانیاهو در حفاظت از غیرنظامیان و مقاوم سازی خانه‌ها شکست سختی خورد
کد خبر: 488097
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۳:۰۸:۴۲

اعتمادآنلاین| رئیس حزب «آینده‌ای هست» و مامور به تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی اذعان کرد، حماس بر این رژیم پیروز شد و رژیم صهیونیستی در عرصه‌های مختلفی در برابر حماس شکست خورد.

به گزارش ایسنا، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی، یائیر لاپید، رهبر «یش عتید» (آینده ای وجود دارد) و مامور به تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی گفت، دولت این رژیم در مسوولیت‌های خود و مهمترین آن حفاظت از غیرنظامیان و نیز در مقاوم سازی خانه ها و در برابر رسانه ها شکست سختی خورد.

وی گفت، حماس در نبرد رسانه‌ای در رسانه‌های غربی بر دولت رژیم صهیونیستی پیروز شد و این رژیم وقتی ترجیح داد با هدف تضعیف تشکیلات خودگردان فلسطین حکومت حماس را حفظ کند، شکست خورد.

لاپید از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست، درخواست جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را درباره آتش بس بپذیرد و تاکید کرد، نمی‌توان درخواست آمریکا را نادیده گرفت.

رژیم صهیونیستی از دهم ماه مه نوار غزه را هدف حملات موشکی خود قرار داد و در اثر آن 232فلسطینی شهید و و زیرساخت‌های زیادی نابود شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها