کد خبر: 488173
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پردرآمدترین شغل در چین را بشناسید

اطلاعات منتشرشده در مورد میانگین حقوق در چین در سال 2020 نشان داد رشد میانگین حقوق و دستمزدها در این کشور نسبت به سال قبل از آن کاهش پیدا کرده است.

پردرآمدترین شغل در چین را بشناسید
کد خبر: 488173
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اطلاعات منتشر شده در مورد میانگین حقوق در چین در سال 2020 نشان داد رشد میانگین حقوق و دستمزدها در این کشور نسبت به سال قبل از آن کاهش پیدا کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، در اطلاعاتی که 19 ماه مه از سوی دفترملی آمار چین منتشر شد آمده است، گرچه این رشد همچنان ادامه دارد اما کمی تحت تاثیر شیوع ویروس کروناست.

داده‌های این گزارش نشان می‌دهد میانگین حقوق در بخش‌های عمومی شهری 97 هزار یوان (بیش از 15 هزار دلار) است، این در حالی است که افراد شاغل در بخش فناوری اطلاعات همچنان در صدر دریافت‌کنندگان بالاترین دستمزد در بخش صنایع هستند.

این افراد با میانگین حقوق سالانه بیش از 170 هزار یوان (حدود 26.5 هزار دلار) در صدر باقی مانده‌اند.

به گفته کارشناسان، تحلیل‌های آماری نشان می‌دهد درخواست برای دورکاری و فعالیت‌های آموزشی از طریق اینترنت در کنار ویزیت‌های پزشکی اینترنتی تقاضا برای خدمات مبتنی بر آی‌تی و صنایع مرتبط با آن را به شدت افزایش داده و به تبع آن میانگین حقوق کارمندان این بخش نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها