مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف:

نباید توهم پیروزی کسی را بردارد / در شهر تهران خیلی عقب‌ماندگی داریم

نایب رئیس شورای ائتلاف گفت: نباید توهم پیروزی کسی را بردارد و فکر نکنیم همه می گویند ایشان بیشترین آرا را دارد بالاترین آرا را دارد. این انتخابات مثل سیبی است که هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نباید توهم پیروزی کسی را بردارد / در شهر تهران خیلی عقب‌ماندگی داریم
کد خبر: 488461
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۱۷:۳۹

اعتمادآنلاین| نایب رئیس شورای ائتلاف گفت: انتخابات مثل سیبی است که هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؛ و در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب هایی دیده اند. ما باید متحد و منسجم باشیم و مثل شب‌های عملیات شب و روز نداشته باشیم چون این‌روزها برگشتنی نیست.

به گزارش ایلنا، نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته ها، کانون ها، احزاب و تشکل های شورای ائتلاف تهران صبح پنجشنبه (30اردیبهشت ماه) برگزار شد.

مهدی چمران نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این برنامه اظهار داشت: در دنیای ما حاکمان سالمی حکومت نمی‌کنند و آنچه در کشور ما رخ داده نیاز به تکرار مکررات نیست ولی باید سعی کنیم این جامعه و حاکمان و روحیه مردمی عوض شود.

وی با اشاره به اینکه دوره دوم که وارد شورا شدیم، دوره اول اشرافیت در حد اعلای خود بود، اظهار داشت: یکی از شهرداران منطقه میوه را مثل کوه روی یک ظرف بزرگ چیده بود ولی وقتی شهرداری را تحویل ما می دادند، من از شهردار خواهش مردم که وقتی آمدی دیگر از این میوه ها در اتاقت نگذار و این روحیه در کل شهرداری گسترش پیدا کرد.

چمران نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب من تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در آستان قدس و قوه قصاییه تحرک به وجود آورد، تصریح کرد: متولیان زمین هایی که از دست زمین خواران آزاد شده و به دولت و مردم سپرده شده بیایند و به مردم آمار دهند و کارخانه هایی مثل رشت الکتریک دوباره در مسیر احیا افتاد، در حالی که عده ای این را به همسران خود داده بودند و این کارخانه از کار افتاده بود.

چمران با تاکید بر اینکه نباید توهم پیروزی کسی را بردارد و فکر نکنیم همه می گویند ایشان بیشترین آرا را دارد بالاترین آرا را دارد، تصریح کرد: این انتخابات مثل سیبی است که هزاران چرخ می خورد تا به زمین بیاید و معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در تهران و وین و آمریکا و جاهای دیگر چه خواب هایی دیده اند و ما باید متحد و منسجم باشیم و مثل شب‌های عملیات شب و روز نداشته باشیم چون این‌روزها برگشتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه تغییری که باید در کشور رخ دهد در ‌شهر هم باید رخ دهد و این سکون و ناکارآمدی و کارنابلدی و اینکه این کار مال ما نیست و شهر خودش می گردد یا اعلام شود کار عمرانی کار شهرداری نیست، قابل قبول نیست، تصریح کرد: شهر موجودی زنده است و اگر به آن نرسیم و در تخت خواب بماند و حرکت نداشته باشد زخم بستر می‌گیرد و جبرانش سخن است و عقب می ماند.

نائب رئیس ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تاکید بر اینکه باید تحرک وجود داشته باشدو ما در شهر تهران خیلی عقب ماندگی داریم، تصریح کرد: فکر نکینم با اتوبان و پارک و هشت خط مترو کار تمام شد و خیلی کار باید بکنیم چون مردم. مشکلات فراوانی دارند و این به انتخاب ما وابسته است.

چمران ضمن بیان اینکه کار شورای ائتلاف کار بزرگی بود و نام نویسی 70هزار نفر در یک سایت کار کوچکی نیست، خاطر نشان کرد: عده ای ایراد می‌گرفتند که فقط در اتاق های دربسته رای می‌دهند و ما باید فقط انتخاب کنیم ولی ما گفتیم به عهده خود مردم می گذاریم.

وی افزود: ارزش این کار را بدانیم و برای این کار جنبش واقعی داشته باشیم و هرقدر بیشتر دوستانمان را پای صندوق بیاوریم تا رای هوشمندانه بدهند قطعا موفق تر خواهیم بود و اگر تلاش و جهاد کنیم خداوند ما را کمک خواهد کرد.

سروری: دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود/ رقیب دنبال دوقطبی‌های غیر موجه است

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: فرصت ها خیلی زود ایجاد می شوند و خیلی سخت برمی‌گردند و فرصتی که این روزها در آن به سر می‌بریم شاید دیگر تکرار نشود و همه باید در این یکماه تلاش کنیم و این لوکوموتیو ناکارآمدی را از روی ریل رانت‌خواری و ویژه خواری برداریم و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

وی افزود: دشمن و جریان رقیب به دنبال سیاهچاله سازی برای ایجاد دوقطبی های غیر موجه و خروج ما از اولویت های اصلی هست.

سروری با اشاره به اظهارات آیت الله رئیسی که گفته بود «رقیب من افراد نیستند بلکه ناکارآمدی و فساد و رانت‌خواری و ویژه خواری هست» تصریح کرد: ما نباید از این دوقطبی فاصله بگیریم و دوقطبی‌هایی چون دادگاه و پادگان بازی هایی هست که مردم و افکار عمومی را در مسیر دوقطبی غلط بیاندازند و تمرکز مردم را از روی ناکارآمدی های موجود بردارند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: همه باید بایستیم که این وضعیت شایسته جمهوری اسلامی نیست و کسانی که مسبب این وضعیت هستند باید محاکمه و توبیخ بشوند و نباید تشویق شوند.

سروری دولت سوم روحانی را تشویق به وضعیت موجود دانسته و تصریح کرد: این وضعیت باید با رای درست مردم پایان پذیرد و خط کارآمدی و ساده زیستی و پاکدستی جایگزین آن شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها