کد خبر: 488463
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۲۱:۲۷
| |

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مطرح کرد:

دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی دولت سوم روحانی را تشویق به وضعیت موجود دانسته و تصریح کرد: این وضعیت باید با رای درست مردم پایان پذیرد و خط کارآمدی و ساده زیستی و پاکدستی جایگزین آن شود.

دولت سوم روحانی یعنی تشویق به وضعیت موجود
کد خبر: 488463
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۱۴:۲۱:۲۷

اعتمادآنلاین| نشست دبیران و اعضای هیات موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مناطق تهران، دبیران کمیته ها، کانون ها، احزاب و تشکل های شورای ائتلاف تهران صبح پنجشنبه (30اردیبهشت ماه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: فرصت ها خیلی زود ایجاد می شوند و خیلی سخت برمی‌گردند و فرصتی که این روزها در آن به سر می‌بریم شاید دیگر تکرار نشود و همه باید در این یکماه تلاش کنیم و این لوکوموتیو ناکارآمدی را از روی ریل رانت‌خواری و ویژه خواری برداریم و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

وی افزود: دشمن و جریان رقیب به دنبال سیاهچاله سازی برای ایجاد دوقطبی های غیرموجه و خروج ما از اولویت های اصلی هست.

سروری با اشاره به اظهارات سیدابراهیم رئیسی که گفته بود «رقیب من افراد نیستند بلکه ناکارآمدی و فساد و رانت‌خواری و ویژه خواری هست» تصریح کرد: ما نباید از این دوقطبی فاصله بگیریم و دوقطبی‌هایی چون دادگاه و پادگان بازی هایی هست که مردم و افکار عمومی را در مسیر دوقطبی غلط بیاندازند و تمرکز مردم را از روی ناکارآمدی های موجود بردارند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: همه باید بایستیم که این وضعیت شایسته جمهوری اسلامی نیست و کسانی که مسبب این وضعیت هستند باید محاکمه و توبیخ بشوند و نباید تشویق شوند.

سروری دولت سوم روحانی را تشویق به وضعیت موجود دانسته و تصریح کرد: این وضعیت باید با رای درست مردم پایان پذیرد و خط کارآمدی و ساده زیستی و پاکدستی جایگزین آن شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها