اصغر مسعودی، نماینده نی‌ریز و استهبان در مجلس دهم:

انتخابات 1400| مردم انتقادشان را با حضور پای صندوق‌های رای بیان کنند نه قهر با صندوق‌ها / صداوسیما باید در بحث تبلیغات، پوشش رسانه‌ای خوب داشته باشد

نماینده نی‌ریز و استهبان در مجلس دهم گفت: انشاالله سطح فکر مردم به آن حد برسد که بدانند اگر انتقادی به وضع موجود دارند باید انتقادشان را با حضور در پای صندوق ها بیان کنند نه قهر با صندوق ها.

انتخابات 1400| مردم انتقادشان را با حضور پای صندوق‌های رای بیان کنند نه قهر با صندوق‌ها / صداوسیما باید در بحث تبلیغات، پوشش رسانه‌ای خوب داشته باشد
کد خبر: 488679
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۰۹:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ ا صغر مسعودی، نماینده نی‌ریز و استهبان در مجلس دهم، با اشاره به عدم شور انتخاباتی در کشور گفت: حضور و عدم حضور مردم گویای بسیاری از مطالب است. انشاالله سطح فکر مردم به آن حد برسد که بدانند اگر انتقادی به وضع موجود دارند باید انتقادشان را با حضور در پای صندوق ها بیان کنند نه قهر با صندوق ها. قطعا انتخابی که با پشتوانه اکثریت مردم باشد به نفع نظام و مردم است.


به گزارش برنا، او افزود: چهره های مختلفی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند و قطعا از جناح های مختلفی تایید صلاحیت می شوند یعنی با همان معیارهای شورای نگهبان و شرایطی که شورای نگهبان مطرح کرده، جناح های مختلف کاندیدا دارند.

مسعودی ادامه داد: ما مشکلاتی در طول سال های اخیر داشتیم که هم طبیعی بوده مثل زلزله و سیل و از مشکلات دیگر امروز ما تحریم و دشمنی دیرینه استکبار است. سال های اخیر برای مردم بسیار سخت گذشته، مردمی که برای انقلاب ده ها هزار شهید دادند و شاید آن انتظاری که داشتند برآورده نشده و متاسفانه یک نگاه دلسردانه ای وجود دارد. امیدواریم که مردم بدانند که می توانند سرنوشت خود را تغییر دهند و ان شاالله در انتخابات حضور پیدا کنند.


او اضافه کرد: در زمان انتخابات صدا و سیما می تواند با پوشش خبرهای همه جناح ها با عدالت و رعایت برابری به صورت تساوی برای همه کاندیداها حقوق در نظر بگیرد. صداوسیما باید در بحث تبلیغات، پوشش رسانه ای خوب داشته باشد و مشکلاتی که در طول این دوران به اصطلاح کشور به آن درگیر بوده برای مردم روشن شود.


مسعودی در ادامه گفت: همه کسانی که کاندیدا شدند روزی در مملکت مسئول بودند، اینها اگر معترض باشند این اشکال به همه آنها برمی گردد؛ بنابراین همه کسانی که کاندیدا و چهره های سیاسی و مذهبی بوده، منتقد هستند در حالی که همه آنها هم مسئولیت داشتند و در جاهای مختلفی مشغول به کار بودند. اگر آن تحلیل و تبیین واقعی برای مردم بیان نشود مردم تصور می کنند آن شعارهایی که داده می شود هیچوقت عملی نخواهد شد ولی اگر تلاش ها گفته و تبیین و موانع و مشکلات مطرح شود، شاید نگاه ها هم تغییر پیدا کند. 6

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها