کد خبر: 488741
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۱:۵۸:۱۶
| |

بنیامین قره حسنلو، ملی‌پوش شنا:

100 درصد به المپیکی شدن امیدوارم/ سهمیه یونیورسالیتی افتخار ندارد

بنیامین قره حسنلو گفت: 100 درصد به کسب سهمیه المپیک امید دارم و از نظر من سهمیه یونیورسالیتی المپیک افتخاری ندارد.

100 درصد به المپیکی شدن امیدوارم/ سهمیه یونیورسالیتی افتخار ندارد
کد خبر: 488741
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۱:۵۸:۱۶

اعتمادآنلاین| عضو تیم ملی شنا در خصوص میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک شنا اظهار کرد: در مرحله تمرینات آمادگی اختصاصی هستیم. در دو سه هفته آینده ریکاوری می‌کنیم و بدن را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنیم. شرایط تمرینی خوب است و خداراشکر مشکلی نداریم.

به گزارش ایسنا، قره حسنلو نبود مسابقات را مشکل بزرگی عنوان کرد و گفت: تنها مشکلی که در حال حاضر داریم این است که مسابقات کمی داشتیم. قرار بود تعداد مسابقاتمان خیلی بیشتر باشد. شیوع کرونا مزید بر علت شد و قبول نکردند ما را به مسابقات بین‌المللی اعزام کنند. یک سال و نیم است که مسابقه نداده‌ایم. اکنون تنها مسابقات ترکیه و صربستان را برای انتخابی المپیک در پیش داریم.

وی در مورد رکوردهای ثبت شده در تمرینات تیم ملی گفت: ما در اردوها برای خودمان تایم تریل می‌گذاریم تا ببینیم سطح‌مان چقدر است. خداراشکر رکوردها امید بخش است اما باز باید دو سه هفته بگذرد تا ریکاوری کنیم و برای مسابقات انتخابی المپیک آماده شویم.

شناگر تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان در مسابقات سهمیه مستقیم المپیک گرفت یا باید به سهمیه یونیورسالیتی امید ببندیم، گفت: امید به خدا بتوانیم سهمیه مستقیم بگیریم، سهمیه یونیورسالیتی از نظر من افتخاری ندارد. سهمیه وایلد کارت خستگی تمرین را از تن ورزشکار در نمی‌آورد. من 100 درصد به کسب سهمیه المپیک امید دارم، تنها 20 صدم ثانیه تا سهمیه المپیک فاصله دارم.

شناگر تیم ملی در پایان گفت: خیلی ناراحت هستم که مسئولان فقط توقع مدال دارند و کمک و امکاناتی در اختیار ورزشکار نمی‌گذارند. اینها سبب ناراحتی می‌شود. ما می‌گوییم تا صدای ناراحتی‌مان به گوششان برسد و اگر کمکی از دستشان بر می‌آید انجام دهند. منظورم همه مسئولان ورزش است و امیدوارم بیشتر توجه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها