عباس ترابیان،رییس پیشین کمیته فوتسال:

بهتر است لیگ فوتسال قبل از جام‌جهانی آغاز شود

رییس پیشین کمیته فوتسال می‌گوید اگر لیگ برتر فوتسال قبل از جام جهانی آغاز شود، زمینه موفقیت تیم ملی بیشتر فراهم خواهد بود.

بهتر است لیگ فوتسال قبل از جام‌جهانی آغاز شود
کد خبر: 488754
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۲ ۱۲:۱۸:۵۸

اعتمادآنلاین| عباس ترابیان، رییس پیشین کمیته فوتسال در مورد این که به نظر شما چه زمانی برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال بهتر است؟ گفت: تیم ملی در رقابت‌هایی که در پیش دارد باید با یک روحیه بسیار خوب و در شرایط بسیار آماده روانی در مسابقت شرکت کند. من معتقدم باید حتما لیگ قبل از جام جهانی شروع شود و حداقل دو سه هفته‌ای را زمان برای برگزاری لیگ در نظر بگیرند و بعد از آن دو سه هفته هم بازیکنان در شرایط تمرینات مداوم تیم ملی باشند.

به گزارش ایسنا،او با بیان این که در چند جام جهانی بودم و تجربه این اتفاق را دارم تاکید کرد: دغدغه بازیکنان و مربیان این است که قراردادها را با باشگاه مورد نظر امضا کرده باشند و خیال‌شان راحت باشد که قرارداد دارند و بعد از جام جهانی می‌روند در باشگاه‌شان و بازی می‌کنند.

ترابیان ادامه داد: در این شرایط هم تیم ملی آمادگی بازیکنان را از دست نمی‌دهد و هم بازیکن مطمئن است که از نقطه نظر معیشتی به مشکل نمی‌خورد. وقتی بازیکن قرارداد را می بندد مبلغی را دریافت می‌کند و خانواده تامین می‌شود و این‌طور نمی‌شود که خانواده بازیکن وسط بازی‌ها با بازیکن تماس گرفته و ذهن او را از این بابت مشغول کند. زمانی بازیکن بازی خوبی انجام می‌دهد که از لحاظ روحی مهیا باشد.

رییس پیشین کمیه فوتسال در پایان تاکید کرد: در سازمان لیگ فوتسال افراد شایسته‌ای حضور دارند و بهتر است طوری برنامه‌ریزی و مدیریت کنند که هم لیگ به خوبی برگزار شود و هم تیم ملی و بازیکنان بیشترین نفع را ببرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها