پیمان جعفری:

حجم بالای تولیدات شبکه نمایش خانگی بیکاری در بین اهالی سینما را از بین می‌برد / سینما به تأسیس کمپانی‌ها نیاز دارد

پیمان جعفری با اشاره به اینکه تعداد تولیدات شبکه نمایش خانگی طی یک سال اخیر با افزایش چشمگیری روبرو بوده تأکید کرد که حجم بالای تولیدات شبکه نمایش خانگی بیکاری در بین اهالی سینما را در روزهای شیوع کرونا از بین می‌برد.

حجم بالای تولیدات شبکه نمایش خانگی بیکاری در بین اهالی سینما را از بین می‌برد / سینما به تأسیس کمپانی‌ها نیاز دارد
کد خبر: 488934
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پیمان جعفری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه تولیدات شبکه نمایش خانگی دولتی نیست دغدغه بازگشت سرمایه در این مدیوم بسیار جدی است. قطعاً تولیداتی که شاهد هستیم باید درآمدهایی داشته باشند وگرنه تولید آن‌ها هیچ منطقی ندارد.


به گزارش برنا، جعفری تصریح کرد: باید منبع سرمایه‌هایی که با آن فیلم و سریال در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود را پیدا کنیم. بخش‌های خصوصی همیشه هزینه زیادی برای تبلیغات در نظر می‌گیرند و به درآمدزایی و بازگشت سرمایه توجه ویژه‌ای دارند.

باید تحقیقی جامع و درست صورت گیرد که مشخص شود آیا تولیدات شبکه نمایش خانگی می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند یا خیر و در صورتیکه درآمد از طریق فروش آثار کسب نمی‌شود باید درباره این حجم از تولیدات در حالیکه بازگشت سرمایه‌ای اتفاق نمی‌افتد تحقیق شود.

او افزود: حجم بالای تولیدات و هزینه‌های زیادی که برای این آثار در نظر گرفته می‌شود چند ویژگی برای سینمای ما دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌ها این است که امروز با تعطیلی سینماها قشر عظیمی از سینماگران بیکار و خانه‌نشین شده‌اند و این تولیدات خانه‌نشینی هنرمندان را از بین می‌برد و عوامل مختلف سینما می‌توانند در این بحران سر کار باشند اما بودجه‌های سنگینی که این آثار دارند هزینه تولیدات را افزایش می‌دهد و به تبع آن ممکن است در سینما و تلویزیون تولید اثر کار سختی شود.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: به هر حال همه کسانی که در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنند کسانی هستند که از سینما و تلویزیون به این عرصه راه پیدا کرده‌اند و بهتر است با وجود دستمزد بالایی که در این رسانه می‌گیرند در سینما و تلویزیون هم دستمزدهای منطقی بخواهند و شرایط را درک کنند.

اگر افراد پس از کار در شبکه نمایش خانگی انتظار دستمزد بالا در سینما و تلویزیون داشته باشند کار این دو رسانه بسیار سخت می‌شود و طبیعتاً تولیدات در این عرصه یا به شدت کاهش پیدا می‌کند و یا کیفیت آثار پایین می‌آید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها