کد خبر: 489255
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۲۰:۲۷:۰۰
| |

معوقه از هفته بیست و یکم

یحیی مچ شاگردش را خواباند

تیم فوتبال پرسپولیس در بازی معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر مهمان ذوب آهن اصفهان بود.

یحیی مچ شاگردش را خواباند
کد خبر: 489255
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۲۰:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن اصفهان رفتند.

به گزارش اعتماد آنلاین ، در این دیدار سرخپوشان سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشتند و عدم حضور این بازیکن با تجربه کاملا مشهود بود.

عدم حضور کاپیتان سرخ ها موجب شد تا سرمربی پرسپولیس از کمال کامیابی نیا را در پست مدافع میانی به بازی بگیرد ، آزمونی که پیشتر در غیاب کنعانی زادگان نمره قبولی دریافت کرده بود.

بهر روی در نیمه نخست این بازی پرسپولیس حملاتی را ترتیب داد که هیچ یک راهی به دروازه ذوب آهن باز نکرد اما در ادامه اشتباه عجیب حامد لک سبب شد تا شاگردان مجتبی حسینی توسط سینا اسدبیگی در دقیقه 37 به گل دست پیدا کنند و 45 دقیقه اول با باخت پرسپولیس به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که حملات مکرری را داشت تا اینکه سرانجام توانست در دقیقه 68 توسط شهریار مغانلو به گل تساوی دست پیدا کند.

گل دوم نیز توسط مهدی عبدی در دقیقه 80 به ثمر رسید تا به این ترتیب پرسپولیس بتواند با برتری در این مسابقه با صدر نشین جدول هم امتیاز شود‌ و در رده دوم باقی بماند.

ذوب آهن نیز که این روزها وضعیت خوبی را سپری نمی کند با 21 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

قضاوت این دیدار را کوپال ناظمی بر عهده داشت.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:

ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی(دقیقه 85 دارکوبیدوف)، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی(دقیقه 75مهرداد قنبری)، رضا محمودآبادی(دقیقه 75 محمد قریشی)، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حقدوست/سرمربی: سیدمجتبی حسینی

پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(دقیقه 90 سعید آقایی)، احسان پهلوان(دقیقه 67 شهریار مغانلو)، امید عالیشاه(دقیقه 3+90 علی شجاعی)، عیسی آل‌کثیر(دقیقه 46 مهدی عبدی)/سرمربی : یحیی گل محمدی

اخطار:

  • ذوب آهن:فرشاد محمدی مهر،خدادادی
  • پرسپولیس:مهدی ترابی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها