کد خبر: 489309
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۸:۱۱:۰۰
| |

انتخابات 1400| در میان اصولگرایان فقط رئیسی رای دارد / رقابت در دور دوم با رئیسی و لاریجانی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در جریان اصولگرا، رئیسی مطرح است و لاریجانی که در طیف میانی مطرح می‌شود. به عقیده من رقابت در دور دوم با رئیسی و لاریجانی است.

انتخابات 1400| در میان اصولگرایان فقط رئیسی رای دارد / رقابت در دور دوم با رئیسی و لاریجانی است
کد خبر: 489309
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۸:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با فضای رقابتی احتمالی اصولگرایان پس از ثبت نام ها اظهار کرد: ما در این انتخابات شاهد رقابت سه جریان اصولگرا و اصلاح طلب و جریان سوم که جریان میانه است خواهیم بود. اینکه چه کسانی این سه گروه را نمایندگی کنند به تایید صلاحیت ها وابسته است. در مورد اصلاح طلبان یا نماینده اصلی پزشکیان خواهد بود و یا شریعتمداری که به دلیل برخی نقاط ضعف چندان مورد توجه نخواهند بود.

به گزارش برنا، او افزود: در جریان اصولگرا، رییسی مطرح هستند و لاریجانی که در طیف میانی مطرح می شوند.

سلیمی نمین تاکید کرد: به عقیده من رقابت در دور دوم با رییسی و لاریجانی است.

او در رابطه با تصمیم دقیقه 90 رییسی برای حضور در انتخابات گفت: مشخص بود که اگر از رییسی دعوت شود ایشان شرکت خواهد کرد و از همان ابتدا مشخص بود که رییسی شرکت خواهند کرد.


او ادامه داد: بحث قوه قضاییه و قوه مجریه بحث قدیمی تری است و در زمان ثبت نام ها مطرح بود خود من هم همین موضوع را مطرح می کردم که با توجه به تلاش های ارزنده ایشان در قوه قضائیه به نفع جامعه است تا این روند در قوه قضاییه ادامه پیدا کند ولی امروز ایشان آمده اند و تلاش می کنند در این رقابت موفق شوند.

این فعال سیاسی اصواگرا در پایان گفت: من فکر می کنم امروز اجماع اصولگرایان متوجه آقای رییسی است. اگر چه اصولگرایان دیگری نیز وجود دارند ولی اصولگرایی در مورد ایشان به اجماع می رسند و دیگر نمایندگان این طیف در صورت باقی ماندن در صحنه رای چندانی نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها