کد خبر: 489323
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

چرا دانش‌آموزان ژاپنی خودکشی می‌کنند؟

بر اساس نتایج تحقیقی که وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش و علوم و فناوری ژاپن انجام داد، 332 دانش‌آموز این کشور در سال 2018 دست به خودکشی زدند.

چرا دانش‌آموزان ژاپنی خودکشی می‌کنند؟
کد خبر: 489323
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بر اساس نتایج تحقیقی که وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش و علوم و فناوری ژاپن انجام داد، 332 دانش‌آموز این کشور در سال 2018 دست به خودکشی زدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این آمار 33 درصد نسبت به سال قبل از آن بیشتر شده و بالاترین رقم از سال 1998 تاکنون محسوب می‌‌شود.

طبق این تحقیق، 227 مورد خودکشی در میان دانش‌آموزان دبیرستانی، 100 مورد در میان دانش‌آموزان مرحله راهنمایی و پنج مورد خودکشی هم بین کودکان دبستانی اتفاق افتاده است.

در بخش دیگری از این تحقیق آمده است، با وجود کاهش شمار دانش‌آموزان به دلیل کم شدن زادوولد در ژاپن، میانگین خودکشی بین دانش‌آموزان همچنان رو به افزایش است و از 1.2 در هر صد هزار دانش‌آموز در سال 2006 به بیش از 2.5 رسیده است.

نتایج این تحقیق که در رسانه‌های عربی منتشر شده نشان می‌دهد اختلافات خانوادگی با 12.3 درصد قوی‌ترین دلیل این خودکشی‌ها بوده، این در حالی است که توبیخ شدن از سوی والدین با 9 درصد در رده بعدی قرار دارد و پرخاشگری هم 2.7 درصد از این دلایل را به خود اختصاص داده است.

طبق این تحقیق، همچنان دلایل 60 درصد از خودکشی‌های کودکان ژاپنی نزد محققان نامعلوم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها