کد خبر: 489441
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۹:۱۳
| |

سعید علی حسینی،سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان:

چهار وزنه‌بردار ایران در جوانان جهان شانس مدال دارند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: چهار نفری که به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام می شوند، شانس مدال دارند و هدف ما حضور پر قدرت در مسابقات است.

چهار وزنه‌بردار ایران در جوانان جهان شانس مدال دارند
کد خبر: 489441
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۰:۴۹:۱۳

اعتمادآنلاین| سعید علی حسینی درباره وضعیت نفرات اعزامی به مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان بیان کرد: ابتدا کار را با 15 نفر شروع کردیم اما به دلیل شرایط کرونا و محدودیت هایی که وجود داشت، آمادگی ورزشکاران خیلی خوب نبود بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم که روی کسانی سرمایه گذاری کنیم که شانس گرفتن مدال را دارند چون هدف ما این بود که با قدرت و برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: چهار نفری هم که به مسابقات اعزام می شوند شانس مدال دارند در فوق سنگین که دو نفر داریم و اگر بتوانند رکوردهایی که در تمرینات داشتند را تکرار کنند قطعاً روی سکو هستند.

علی حسینی در مورد اینکه گفته می‌شد عبداله بیرانوند مشکل درمانی داشته است، گفت: با توجه به مشکلی که قبلاً داشت حتما باید معاینه می شد و پس از تست های پزشکی که از او گرفته شد اعلام شد مشکلی ندارد و می تواند در مسابقات شرکت کند بنابراین به عبدالله بیرانوند به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اعزام شد.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این پرسش که چقدر بدون دغدغه وزنه برداران را انتخاب برای حضور در مسابقات انتخاب کرد، گفت: با توجه به کرونا و محدودیت ها، خیلی از وزنه برداران تمرین مناسبی نداشتند و از آمادگی به دور بودند علیرضا یوسفی هم از مدال آوران رده نوجوانان و جوانان است، به دلیل آسیب دیدگی که داشت، در اردوها نتوانست شرکت کند. درواقع موجودی وزنه‌برداری ایران همین نفرات بودند که از میان آنها چهار نفر انتخاب شدند.

علی حسینی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در اولین تجربه مربیگری خود بتواند موفق ظاهر شود تصریح کرد: من همیشه در همه کارها سعی کردم که با قدرت ظاهر شوم. فراسیون هم در این مدت به ما کمک کرد و اردوهای خوبی را سپری کردیم ورزشکارانی خیلی خوب و حرفه‌ای هم داشتم امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها