کد خبر: 489785
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۱۹:۰۰
| |

ادامه کلین شیت‌های مجیدی در آبادان و طلسمی که شکسته شد

استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» سه بار در آبادان به مصاف صنعت نفت رفته که در هیچ یک از آن گلی دریافت نکرده است.

ادامه کلین شیت‌های مجیدی در آبادان و طلسمی که شکسته شد
کد خبر: 489785
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ استقلال در یکی از دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف میزبان خود صنعت نفت آبادان رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و با سه امتیاز به تهران برگردد.

به گزارش ایرنا، این سومین تقابل فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی با صنعت نفت در آبادان بود که به دومین برد منجر شد. تیم مجیدی هیچ گاه در این سه جدال گلی دریافت نکرده و موفق به زدن سه گل شده است.

آبی پوشان تهرانی در لیگ هجدهم مقابل میزبان خود به تساوی بدون گل رضایت دادند. در آن بازی روح‌الله باقری یک گل سالم برای آبی ها به ثمر رساند اما کمک داور آن را رد کرد. مجیدی در آن مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

در لیگ نوزدهم استقلال با گل‌های شیخ دیاباته و ارسلان مطهری از سد میزبان طلایی پوش خود گذشت. مجیدی در آن مسابقه به دلیل محرومیت روی سکوها بود و کنار زمین حضور نداشت.

حالا اما در لیگ بیستم سرانجام فرهاد توامان هم پیروزی را به دست آورد و هم در کنار زمین حضور مثمر ثمر داشت.

استقلال همچنین در سومین و آخرین بازی این فصل خود در خوزستان به اولین پیروزی دست پیدا کرد. این تیم پیش از این با هدایت محمود فکری مقابل فولاد 2 بر یک باخته بود و در مقابل نفت مسجدسلیمان نیز به تساوی یک بر یک رضایت داده بود. حالا اما با ثبت این پیروزی، تیم پایتخت نشین بدون برد لیگ بیستم را در استان خوزستان به پایان نمی‌رساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها