کد خبر: 489798
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۳۵:۰۰
| |

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم:

فوتبال بخشی از زندگی ماست / ناظر بازی با تراکتور گفت که نسخه‌ من را پیچیده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: من حاضرم کارت من قرمز بماند اما کارت رسول بخشیده شود. شاید بین فوتبالی‌ها دعوا شود اما فوتبال بخشی از زندگی ماست. من می‌توانستم مساله را جوری دیگر مطرح کنم اما ارزش ندارد. من مانند برادر بزرگ خطیبی هستم و از او توقع داشتم.

فوتبال بخشی از زندگی ماست / ناظر بازی با تراکتور گفت که نسخه‌ من را پیچیده است
کد خبر: 489798
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۰۹:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در گفت و گویی تلویزیونی در مورد درگیری لفظی خود با رسول خطیبی اظهار کرد: به داور گفتم صحنه ای از بازی پنالتی بوده و رسول خطیبی ناراحت شد و چیزی هم نگفت اما من از او توقع داشتم و من هم از کوره در رفتم. این برخورد با بی احترامی نبود. در خلوت خودم فکر کردم و متوجه این موضوع شدم و همین جا گل روی خطیبی را می بوسم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: من حاضرم کارت من قرمز بماند اما کارت رسول بخشیده شود. شاید بین فوتبالی ها دعوا شود اما فوتبال بخشی از زندگی ماست. من می توانستم مساله را جوری دیگر مطرح کنم اما ارزش ندارد. من مانند برادر بزرگ خطیبی هستم و از او توقع داشتم.

منصوریان گفت: این بازی ممکن بود شرایط سختی داشته باشد چرا که حواشی قبل از بازی وجود داشت. جلال مرادی ناظر مسابقه ورقه ای در بازی دارد و در ازای هر تخلف باید تیک بزند و در ازای آن جریمه می شویم. من دیدم دروازه بان من گریه می کند و می بینم مربی گلرهای ما می خواهد مشت به دیوار بزند.

سرمربی آلومینیوم افزود: ناظر بازی چرا باید بازیکن مرا به هم بریزد. وقتی که او می خواست رسول را به رختکن ببرد گفت که تو نگران نباش چرا که نسخه اش را بپیچم. می خواهم ببینم چجوری می خواهد نسخه ام را بپیچد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها