کد خبر: 489860
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۰:۵۷:۰۰
| |

انجمن اسلامی مهندسان ایران اعلام کرد: امکان معرفی نامزد نداریم

انجمن اسلامی مهندسان ایران، اعلام کرد: انجمن اسلامی مهندسان در این شرایط با دریغ و درد اعلام میکند نه تنها در این دوره امکان معرفی نامزد ندارد که از معرفی هر نامزد نیابتی و دستچین شده نیز خودداری خواهد کرد. 

انجمن اسلامی مهندسان ایران اعلام کرد: امکان معرفی نامزد نداریم
کد خبر: 489860
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۰:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| انجمن اسلامی مهندسان ایران، طی بیانیه‌ای در مورد انتخاب نامزد ریاست جمهوری، اعلام کرد: انجمن اسلامی مهندسان در این شرایط با دریغ و درد اعلام میکند نه تنها در این دوره امکان معرفی نامزد ندارد که از معرفی هر نامزد نیابتی و دستچین شده نیز خودداری خواهد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متن این بیانیه به شرح زیر است:


بنام خدا


ملت بزرگ ایران


انجمن اسلامی مهندسان بعنوان عضوی از جبهه اصلاحات ایران تلاش کرد با معرفی نامزد انتخاباتی گامی در جهت افزایش مشارکت سیاسی و کسب نمایندگی گروهها و اقشار مردم بردارد لیکن اینک وظیفه خود میداند برای ثبت در تاریخ به اطلاع شما مردم شریف برساند که این انتخابات شبیه هیچ انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی نیست. بر اساس وعده‌ها و آرمان‌های آن انقلاب اصیل قرار بود که میزان رأی ملت باشد. اما طی این سالها با گزینش و غربالگری مهندسی شده این حق مسلم ملت از آنان مصادره به مطلوب شد. تلاش ما اصلاح طلبان برای حراست از ارزش های دموکراتیک قانون اساسی و ظرفیت های جمهوریت نظام در ادوار مختلف قرین ناکامی‌ و شکست گردید. تا جایی که اینک در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شاهد آن هستیم که در روند حاکم بر اجرا و نظارت بر انتخابات کار به جایی رسیده که با نظارت استصوابی شورای نگهبان هرگونه تأثیرگذاری از طریق صندوق رای و امکان ایفای نقش واقعی در زندگی سیاسی و اجتماعی عملا سلب شده و چشم انداز بهبود و اصلاح امور از طریق انتخابات تاریک گردیده است. از این رو امکان سیاست ورزی و مشارکت از بسیاری جریان‌های سیاسی و گروهها سلب شده است. مردم عزیز شما خود شاهد بودید که ما به منظور کاهش شکاف دولت_ملت و حل بی اعتباری مزمن بالایی ها نزد پایینی ها به میدان آمدیم ولی تداوم چرخه انسداد و حذف نتیجه ای جز گسترش دامنه بی اعتمادی و تعمیق شکاف و از دست رفتن فرصت های طلایی نخواهد داشت. این بار در نتیجه روند طی شده آشی که برای مردم پخته‌اند آنچنان شور شده که صدای آشپزهای خودی را هم درآورده است، تو گویی کشتیبان را سیاستی دیگر آمد. انجمن اسلامی مهندسان در این شرایط با دریغ و درد اعلام میکند نه تنها در این دوره امکان معرفی نامزد ندارد که از معرفی هر نامزد نیابتی و دستچین شده نیز خودداری خواهد کرد.
سر چشمه شاید گرفتن به بیل ، چو پر شد نشاید گرفتن به پیل


انجمن اسلامی مهندسان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها