آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا:

آمریکا 360 میلیون دلار به فلسطین کمک می‌کند

وزیر خارجه آمریکا در توئیتی نوشت: واشنگتن قصد دارد 360 میلیون دلار به مردم فلسطین کمک کند. این کار آمریکا جامعه جهانی را تحریک می‌‎کند تا تلاش بیشتری برای کمک‌‎های بشردوستانه و توسعه منابع زیر ساختی فلسطینیان فراهم کند.

آمریکا 360 میلیون دلار به فلسطین کمک می‌کند
کد خبر: 490028
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۶:۳۹:۰۲

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه آمریکا گفته است واشنگتن طی روز‌های آینده به مردم فلسطین 360 میلیون دلار کمک خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه آمریکا در حساب توئیتر خود نوشت: واشنگتن قصد دارد 360 میلیون دلار به مردم فلسطین کمک کند.

او ادعا کرد این کار آمریکا جامعه جهانی را تحریک می‌‎کند تا تلاش بیشتری برای کمک‌‎های بشردوستانه و توسعه منابع زیر ساختی فلسطینیان فراهم کند.

او در توئیت دیگری از طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی به خاطر میزبانی از او در سفر به «قدس» و «رام الله» تشکر کرد و بحث‌های صورت گرفته را سازنده خواند.

بلینکن بعد از خروج از فلسطین خود را به «قاهره» رساند تا با سران مصر در خصوص مسائل مربوط به فلسطین و رژیم صهیونیستی رایزنی کند.

طبق گزارش شبکه الحره، وزیر خارجه آمریکا به محض ورود به قاهره به کاخ ریاست جمهوری این کشور رفته است تا با «عبد الفتاح السیسی»، رئیس جمهور مصر دیدار کند.

بلینکن در حالی ادعا می‌کند آمریکا قصد دارد به مردم فلسطین کمک کند که در خلال بمباران غزه به وسیله جنگنده‌های صهیونیستی، منابع آمریکایی فاش کردند «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با رژیم صهیونیستی یک قرارداد تسلیحاتی به ارزش 735 میلیون دلار به امضا رسانده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 227 شهید رسید که در میان آن‌ها 70 کودک و 40 زن بودند. حملات اشغالگران همچنین حدود 8 هزار و 500 مجروح بر جای گذاشت و شمار تخلفات در حق کادر بهداشت و خودرو‌های آمبولانس و امدادگران به بیش 89 مورد رسید. این در حالی بود که 2 پزشک در نوار غزه به شهادت رسیدند و شمار زیادی از امدادگران زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها