کد خبر: 490324
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۸:۴۴:۱۶
| |

جهاد اسلامی:

بازگشت به مذاکرات با اسرائیل دور زدن پیروزی مقاومت است

«محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب گفت: سخنانی که از روند مذاکرات با رژیم صهیونیستی شنیده می‌شود، دور زدن گزینه مقاومت مردم فلسطین است.

بازگشت به مذاکرات با اسرائیل دور زدن پیروزی مقاومت است
کد خبر: 490324
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۸:۴۴:۱۶

اعتمادآنلاین| الهندی بدون نام بردن از کشور خاصی گفت: قدرت‌های منطقه‌ای از طریق بازسازی به دنبال نفوذ در غزه هستند.

به گزارش ایرنا، وی تأکید کرد: سخن گفتن از مذاکرات درواقع دور زدن پیروزی‌هایی است که در جنگ [اخیر] شمشیر قدس محقق شد و غزه باید خود را برای دور بعدی [این عملیات] آماده کند، چرا که مسأله آبادانی و کمک نیست بلکه موضوع اصلی خواسته‌هایی ملی است.

الهندی در خصوص سخنان سید حسن نصرالله که گفته بود هرگونه هتک حرمت به قدس منجر به یک جنگ منطقه‌ای می‌شود هم گفت: به عنوان نیروهای مقاومت برای جنگ در برابر دشمن قیام کردیم، چرا که سلاح ما بدون مقاومت هیچ ارزش ندارد، ما به همه این امید را دادیم که اسرائیل بسیار سست است و این نبرد نه اولین و نه آخرین نبرد است.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: اسرائیل دچار توهم شده است که مقاومت در قبال اهانت به مسجد الاقصی ساکت خواهد ماند، اما همین امر موجب شد که تصمیم مقاومت برای وارد شدن به جنگ شکل گیرد و نیروهای مقاومت می‌دانستند که دستاوردها و پیروزی‌های بزرگی را در برابر شکست رژیم صهیونیستی محقق خواهند کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه 20 اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت 12 روز شروع کردند.

در این جنگ ظالمانه که تا بامداد جمعه گذشته (31 اردیبهشت) ادامه داشت رژیم صهیونیستی با حملات همه جانبه از زمین، دریا و هوا به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساند.

در حملات 12 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 303 فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن 12 صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از12روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست 3 ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت 2 بامداد روز جمعه، (31 اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها