رأی شورای حقوق بشر، بشدت رژیم صهیونیستی را عصبی کرد

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در بیانیه‌ای به رأی شورای حقوق بشر برای آغاز تحقیقات بین‌المللی در خصوص جرائم رژیم صهیونیستی در جریان درگیری 12 روزه اخیر میان این رژیم و گروه‌های مقاومت واکنش نشان داد و اعلام کرد: با تحقیقات این سازمان همکاری نخواهد کرد.

رأی شورای حقوق بشر، بشدت رژیم صهیونیستی را عصبی کرد
کد خبر: 490329
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۸:۵۷:۵۸

اعتمادآنلاین| در این بیانیه، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را دارای «اکثریت ضد اسرائیلی» خوانده شده است.

به گزارش ایرنا، از رسانه‌های صهیونیستی، در همین ارتباط، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز این تصمیم را «شرم‌آور» توصیف کرد.

همچنین «گلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مخالفت با این اقدام، شورای حقوق بشر را «سازمانی ضد یهودی» دانست.

وی در ادعایی مضحک گفت: نتایج این قطعنامه یک‌جانبه و ضد یهودی از پیش تعیین شده و به دنبال مشروعیت بخشی به جنبش حماس بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب در ژنو سوئیس با 24 رای موافق، 9 رای مخالف و 14 رای ممتنع با تشکیل کمیته تحقیق در مورد نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه 20 اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت 12 روز شروع کردند.

در این جنگ ظالمانه که تا بامداد جمعه گذشته (31 اردیبهشت) ادامه داشت رژیم صهیونیستی با حملات همه جانبه از زمین، دریا و هوا به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساند.

در حملات 12 روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون 303 فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن 12 صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از12روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست 3 ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت 2 بامداد روز جمعه، (31 اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها