کد خبر: 490462
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

لیگ ملت‌های والیبال - ایتالیا ایران - ژاپن؛

شکست شاگردان «الکنو» مقابل سامورایی‌ها در ست نخست

تیم ملی والیبال ایران در ست نخست دیدار با ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال مغلوب شد.

شکست شاگردان «الکنو» مقابل سامورایی‌ها در ست نخست
کد خبر: 490462
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در بخش مردان امروز (جمعه) به میزبانی ایتالیا آغاز شد. تیم ملی والیبال ایران از ساعت 15:30 در حالی مقابل تیم ملی ژاپن صف آرایی کرد که کاپیتان سعید معروف به دلیل سرماخوردگی این دیدار را از ساعت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولادیمیر آلکنو، علی شفیعی، سرعتی زن تیم ملی را در لیست 14 نفره جایگزین سعید معروف کرد. تیم ملی والیبال ایران با دو پاسور در مسابقات شرکت کرده است و با سرماخوردگی معروف، محمدطاهر وادی تنها پاسور ایران در این بازی است.

محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد طاهر وادی، علی اصغر مجرد، امیر غفور، محمدرضا حضرت پور یاران شروع کننده بازی برای تیم ملی ایران بودند.

ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ژاپن


ایران امتیاز نخست بازی را به دست آورد اما در ادامه ژاپنی‌ها پس از جبران امتیاز از دست رفته دو اختلاف امتیاز ایجاد کردند و نخستین تایم استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 6 پیروز نزد سرمربی خود رفتند. در ادامه ژاپن با ارائه بازی سرعتی و برتری در حمله موفق شد اختلاف امتیاز را بیش‌تر کند و دومین تایم استراحت فنی با نتیجه 16 بر 10 به سود شاگردان «یوئیجی ناکاگائیچی» همراه شد. در نهایت ژاپن با برتری در دفاع و حمله با نتیجه 25 بر 19 این ست را به پایان برد.

فرانسه، بلغارستان، آلمان، استرالیا، ایران، ژاپن، صربستان، اسلوونی، هلند، روسیه، آمریکا، کانادا، ایتالیا، لهستان، آرژانتین و برزیل 16 تیم حاضر در مسابقات هستند. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال هستند. تیم ملی چین به دلیل مسائل مالی از حضور در مسابقات انصراف داد تا تیم هلند جایگزین این تیم شود. تیم ملی اسلوونی نیز با قهرمانی در چلنجرکاپ جایگزین تیم ملی پرتغال شد که در سال 2019 از مسابقات سقوط کرد.

تیم ملی روسیه، مدافع عنوان قهرمانی در سال‌های 2018 و 2019 به ترتیب با شکست تیم‌های فرانسه و آمریکا جام قهرمانی را بالای سر برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها