کد خبر: 490560
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۸:۳۵:۲۶
| |

ناصر ابراهیمی،پیشکسوت پرسپولیس:

کدام پاداش؟ می‌توانید از ملوانی‌ها سوال کنید!/ یک مقدار نگران بازی با بحرین هستم/ شانس پرسپولیس بیشتر از سپاهان است

ناصر ابراهیمی درخصوص شرایط تیم ملی و اوضاع حاکم بر پرسپولیس توضیحاتی داد.

کدام پاداش؟ می‌توانید از ملوانی‌ها سوال کنید!/ یک مقدار نگران بازی با بحرین هستم/ شانس پرسپولیس بیشتر از سپاهان است
کد خبر: 490560
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۸:۳۵:۲۶

اعتمادآنلاین| ناصر ابراهیمی درخصوص شرایط تیم ملی و اوضاع حاکم بر پرسپولیس توضیحاتی داد.


به گزارش برنا، او در سالروز قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر نیز صحبت های جالبی را در خصوص حال و هوای آن دیدار مطرح کرد که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

*تیم ملی آماده می شود تا برای حضور در جام جهانی سهمیه بگیرد. از اوضاع حاکم بر تیم ملی صحبت می کنید؟

موفقیت تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در مورد تیم ملی باید بگویم یکسری ضعف های مدیریتی از دوران قبل وجود داشته و اشکالاتی دیده می شود که به هرحال با توجه به شرایط و اهمیت بازی های پیش رو

زیاد وارد آن مباحث نمی شوم و از ته قلبم آرزو می کنم در 4 بازی نتایجی رقم بخورد که در نهایت منجر به صعودمان به جام جهانی شده و نام فوتبال ایران بار دیگر در دنیا مطرح شود.

*از دیدگاه فنی این تیم را تا چه حد مستعد برای صعود می‌ دانید؟

تیم ملی در حال حاضر نفرات خوبی دارد و تقریبا بالانس خوبی در خطوط مختلف تیم دیده می شود. حضور لژیونرها به خصوص نفرات شاغل در اروپا هم می تواند وزن تیم ملی را بالا ببرد، به شرطی که این نفرات نمایش و عملکردی مثل باشگاه های شان داشته باشند و با تمام وجود در خدمت تیم ملی باشند. ضمن این که باید بگویم حضور نفراتی چون وحید هاشمیان و کریم باقری اتفاق خوبی است که می تواند به تیم ملی برای رسیدن به هدفش کمک کند. برای این بازی ها شروع و استارت پرقدرت خیلی مهم است تا تیم با روحی بتواند در تمام بازی ها نتایج دلخواهش را کسب کند. مهره های خوبی که در خطوط مختلف در تیم ملی حضور دارد می تواند به این تیم برای موفقیت کمک کند. در بازی ها پیش رو یک مقدار نگرانی در مورد بازی با بحرین داریم که میزبانی این کشور در این بازی ها هم یک مقدار شرایط را سخت می کند. بچه ها باید در برابر بحرین حسابی مراقب باشند تا با دردسر مواجه نشویم.


*در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر تیم ملی بیشتر توضیح می دهید؟

کریم بازیکن بزرگی در تیم ملی و باشگاهی بود و تجربیات خوبی دارد که می تواند آنها را در اختیار بچه ها بگذارند. البته به نظر من حضور باقری در تیم ملی در شرایط فعلی به لحاظ روحی و روانی هم کمک بزرگی برای تیم ملی محسوب می شود.

*از تیم ملی که بگذریم در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ برتر بگویید؛ ارزیابی تان از وضعیت پرسپولیس تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر چیست؟

پرسپولیس پیروزی های خوبی را در بازی های اخیرش کسب کرده و توانسته رقابت شانه به شانه ای را با مدعیان داشته باشد. به نظر من در این مسیر سپاهان رقیب جدی برای پرسپولیس است اما در نهایت من شانس تیم گل محمدی را برای قهرمانی در لیگ بیستم بیشتر از سپاهان می دانم و معتقدم مهره ها و شرایط خوبی در این تیم دیده می شود که در مجموع این شانس را دارند تا در پایان فصل برای پنجمین فصل متوالی جشن قهرمانی را برگزار کنند.

*صحبت از جشن قهرمانی شد. حدود 19 سال پیش در چنین روزهایی با پرسپولیس در روز آخر قهرمانی در دوره اول لیگ برتر را به شکل کاملا دراماتیک جشن گرفتید. کمی از حال و هوای تیم در آن دیدار صحبت می کنید؟

آن روز بازی های مهمی در تهران و انزلی باید برگزار می شد. استقلال با یک مساوی هم می توانست قهرمان شود اما برای پرسپولیس کار سخت تر بود. ما باید پیروز می شدیم و منتظر شکست استقلال در برابر ملوان می شدیم تا قهرمان شویم. روی کاغذ شرایط برای استقلال بهتر و فراهم تر بود ولی در روزی که ما برد شیرینی را در تهران کسب کردیم و استقلال هم باخت تا جام به ما برسد.

*با توجه به شرایط فکرش را می کردید که اتفاقات آن دو بازی به نفع شما رقم بخورد؟

چرا که نه. علی پروین آن روز بچه ها را دور هم جمع کرد و گفت فوتبال است و هزار اتفاق. فکر بازی استقلال نباشید، شما بروید کار خودتان را انجام بدهید و بازی را ببرید. در آن بازی تعویض طلایی علی پروین در اواخر بازی با گلزنی ابراهیم اسدی همراه شد تا پیش بینی پروین از اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال درست از کار در آمده و پیروزی و جشن قهرمانی فراموش ناشدنی را داشته باشیم.

*آن روزها شایعه شده بود پرسپولیسی ها قول پاداش ویژه ای را به ملوانی ها داده بودند و این موضوع در زمان خودش سر و صدای زیادی را به پا کرد؟

کدام پاداش؟ بروید از ملوانی ها بپرسید! در آن بازی نه امکان تبانی بود و نه زد و بند. قبل از بازی ما گفتیم که ملوانی ها باید مردانه بازی کنند و اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد. الان که سال ها از آن بازی می گذرد می توانید از ملوانی ها بپرسید که آیا یک ریال پاداش یا هدیه ای از پرسپولیسی ها گرفته اند یا نه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها