کد خبر: 490673
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۷:۵۳
| |

دلخوری بواتنگ از یواخیم لو

مدافع بایرن مونیخ از دست سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان دلخور است.

دلخوری بواتنگ از یواخیم لو
کد خبر: 490673
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۵۷:۵۳

اعتمادآنلاین| یواخیم لو که پس از پایان مسابقات جام جهانی 2018 روسیه بازیکنانی همچون توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملس را از تیم ملی آلمان کنار گذاشته بود، اخیراً لیست 26 نفره از بازیکنان مدنظر خود برای مسابقات یورو 2020 را اعلام کرد که در این بین مولر و هوملس را پس از سه سال به اردوی مانشافت دعوت کرد اما این موضوع در مورد بواتنگ صدق نکرد.

به گزارش تسنیم، بر اساس گزارش نشریه «بیلد» آلمان؛ بواتنگ 32 ساله از اینکه یواخیم لو به او تماس نگرفته و دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی آلمان را به اطلاعش نرسانده، از دست او دلخور است. ژروم امیدوار بود که سرمربی مانشافت حداقل یک تماس با او می‌گرفته و دلایل دعوت نکردنش را توضیح می‌داده است. یواخیم پیش از دعوت هوملس و مولر بارها با آنها تماس گرفته و به اطلاع‌شان رسانده بود که به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

ژروم بواتنگ که در سال 2011 ازمنچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست، در پایان ماه ژوئن قراردادش با این باشگاه منقضی می‌شود و با تمدید نشدن قراردادش، پس از 10 سال‌ از این تیم آلمانی جدا می‌شود.

بواتنگ از سال 2009 در عضویت تیم ملی آلمان بود، در این مدت در 76 بازی برای مانشافت به میدان رفت و به این تیم برای قهرمانی در جام جهانی 2014 کمک کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها