سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

انتخابات 1400| محدودیت برای فضای مجازی توجیهی ندارد/ توییتر مثل اینستاگرام است/ دولت ما اجازه‌ نخواهد داد که 90 هزار میلیارد تومان دست یازده نفر باشد

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: صدا و سیما نقش بسیار مهم و بی‌نظیر دارد و می‌تواند با تشویق مردم به شرکت گسترده‌تر در انتخابات این فرصت را فراهم کند که مردم بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

انتخابات 1400| محدودیت برای فضای مجازی توجیهی ندارد/ توییتر مثل اینستاگرام است/ دولت ما اجازه‌ نخواهد داد که 90 هزار میلیارد تومان دست یازده نفر باشد
کد خبر: 491010
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۰۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ضبط برنامه تلویزیونی خود در جمع خبرنگاران گفت: اهمیت انتخابات جدا از اینکه چه کاندیدا و چه نامزدی رای بیاورد این است که همه مردم در این انتخابات مشارکت پرشور و گسترده داشته باشد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: رسانه ملی در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد، به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا که فعالیت‌های حضوری و تبلیغاتی محدودیت‌های جدی دارد و باید اصول بهداشتی رعایت شود صدا و سیما نقش بسیار مهم و بی‌نظیر دارد و می‌تواند با تشویق مردم به شرکت گسترده‌تر در انتخابات این فرصت را فراهم کند که مردم بتوانند یک انتخاب درست داشته باشد.

جلیلی افزود: انتخاب درست زمانی می‌تواند صورت بگیرد که نامزدها بتوانند به سوالات واقعی مردم پاسخ معتبر دهند و مردم بتوانند از میان پاسخ‌های آنها بهترین را انتخاب کنند،.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی را فرصت بی نظیر برای نسل جوان عنوان کرد و گفت: فضا و فرصت‌های فضای مجازی درگذشته نبود و باید از این فضا حداکثر استفاده را کرد چرا که این فرصت را به ما داده با سرعت و کیفیت بهتر و همچنین دقت بیشتر، بسیاری از خدمات به مردم ارائه شود و ما نیز باید از این ابزار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: عده‌ای القا می‌کنند که عده‌ای می‌خواهند بیایند و این فضا را محدود کنند، من می‌گوییم که این طور نیست و باید از فرصت فضای مجازی به بهترین شکل استفاده کرد چرا که بعضا برخی محدودیت‌ها توجیه ندارد میان اینستاگرام و توییتر چندان فرقی وجود ندارد و اگر محدودیتی در این حوزه هست حتما باید برداشته شود.

جلیلی گفت: باید صادقانه به جوانان گفت که در فضای مجازی مانند هر فضایی دیگری کسانی وجود دارند که بخواهند از این ظرفیت‌ها برای آسیب به فرهنگ و بنیان خانواده استفاده کنند که اکثر مردم ما نیز به این موضوع رضایت ندارند و این موضوعات را نمی‌پذیرد و باید تدابیر لازم برای آن سنجیده شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رییس کل بانک مرکزی می گوید 90 هزار میلیارد تومان از معوقات بانکی دست یازده نفر است خلق پول اینجا اینطور می شود. اینها است که دولت ما برای آن برنامه دارد و دولت ما اجازه‌ نخواهد داد که 90 هزار میلیارد تومان دست یازده نفر باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها