محمد پولادگر،رئیس فدراسیون تکواندو :

در المپیک انتظار مدال داریم/مصدومیت هادی پور مشکل خاصی نیست

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: مصدومیت هادی‌پور جزو مصدومیت های متداول ورزشکاران است و او مشکلی برای المپیک ندارد.

در المپیک انتظار مدال داریم/مصدومیت هادی پور مشکل خاصی نیست
کد خبر: 491148
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۷:۴۹

اعتمادآنلاین| محمد پولادگر درباره وضعیت ملی‌پوشان تکواندو، عنوان کرد: بچه‌ها در اردو هستند و مراحل پایانی اردو را قبل از مسابقات قهرمانی آسیا می‌گذرانند که هفته آخر خرداد در بیروت برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون تکواندو درباره عدم اعزام مومن‌زاده و ولی‌نژاد به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: عدم اعزام آنها هنوز قطعی نیست، مشکلاتی دارند که برطرف شود اعزام می‌شوند.

وی درباره شانس مدال المپیک، عنوان کرد: انتظار مدال داریم، بچه‌ها مستعد و با انگیزه کار می‌کنند، بهترین‌ها می‌آیند اما این المپیک خاص است و رویداد سختی برای بچه‌هاست.

پولادگر درباره مصدومیت هادی‌پور، عنوان کرد: مصدومیت او بین ورزشکاران متداول است اما سهمیه به نام اوست. هادی‌پور زمان کمی دارد، پزشکان روی او کار می‌کنند و مشکلی برای المپیک پیش نمی‌آید.

وی درباره مسایل مالی، خاطرنشان کرد: وضعیت نامطلوبی نیست تنها علت آن این است که سفر نداشتیم. یک سفر برای ما 2/5 تا 3 میلیارد هزینه دارد، با 2 سفر قطعا مشکل مالی ایجاد می‌شد.

پولادگر در پاسخ به این سوال که شما در جلسه با نوبخت حضور نداشتید، اگر بودید دغدغه شما چه بود، گفت: الان دغدغه ما نگاه ویژه دولت و مدیریت ورزش است و توقع داریم به المپیک خاص و ویژه نگاه کنند. اگر بودم می‌گفتم هزینه‌هایی هست که اگر در جای خودش انجام نشود دیگر فایده‌ای ندارد. اینکه ورزشکار بداند اگر خوش بدرخشد می‌داند شغل دارد، باعث ایجاد انگیزه می‌شود. اینها چیزهایی است که وزارت و کمیته می‌توانند در ماه‌های آخر کمک کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پاداش مدال آوران، یادآور شد: هیچ وقت دوست نداشتم به موضوع پاداش بپردازم چون موفقیت ورزشکار با اینها سنجیده نمی‌شود اما آنها هم باید معیشت خود را تامین کنند. با کسانی که پرچم را بالا می‌برند به گونه‌ای عمل شود که حداقل معیشت تا پایان عمر تامین شود. پاداش مقطعی خوب هست اما کامل نیست. باید به بچه‌ها به عنوان سرمایه نگاه کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها