پشت پرده استعفای دسته‌جمعی هیأت مدیره استقلال

ماجرای اجرا نشدن سه مصوبه و ورود وزیر ورزش و جوانان

اختلاف در هیأت مدیره باشگاه استقلال از مدت‌ها قبل ایجاد شده و وزیر ورزش و جوانان و معاون وی طی هفته‌های اخیر به این مسئله ورود کردند.

ماجرای اجرا نشدن سه مصوبه و ورود وزیر ورزش و جوانان
کد خبر: 491249
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۸:۵۵

اعتمادآنلاین| روز گذشته بود که اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده و به صورت متحد خواستار کناره‌گیری از مدیریت در این باشگاه شدند. دلیل این استعفا اختلاف اعضا با احمد مددی مدیرعامل باشگاه بوده که پای وزیر ورزش و جوانان را به این ماجرا باز کرده تا او با رد استعفا از آنها بخواهد به کار خود ادامه بدهند. اما چه اتفاقی رخ داده که این گونه اختلافات در هیأت مدیره باشگاه استقلال سر باز کرده است؟

به گزارش فارس، ماجرا از این قرار است که حدود دو هفته پیش اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در دفتر مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش حضور پیدا کرده و مشکلات خود با احمد مددی را به نماینده وزیر ورزش منتقل کردند.

بعد از مطرح شدن برخی صحبت‌ها و گلایه‌هایی که از مدیرعامل استقلال صورت گرفته، سوءتفاهم‌ها به پایان رسید و اعضای هیأت مدیره به این اختلاف پایان دادند، اما بعد از اجرایی نشدن چند مصوبه، با وجود وساطت علی نژاد، سایر اعضای هیأت مدیره یعنی حجت نظری، حمیدرضا آصفی و مهدی عبدیان تصمیم به استعفای دسته‌جمعی گرفتند.

گویا اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به دلیل عدم اجرایی شدن مصوبه برکناری ناصر فریادشیران رئیس آکادمی این باشگاه و دو مصوبه دیگر به شدت از مددی ناراحت شده و با توجه به جلسه دو هفته پیش و حل نشدن مشکلات، این‌بار کناره‌گیری خود را از هیأت مدیره اعلام کردند.

البته مسئولان وزارت ورزش و جوانان معتقدند متن استعفای اعضای هیأت مدیره با متنی که در رسانه‌ها منتشر شده مغایرت دارد و بندهایی که در رسانه‌ها پیرامون نامه کناره‌گیری مطرح شده، در متن استعفای آنها خطاب به وزیر ورزش وجود ندارد.

تنها در خصوص عدم اجرا شدن دو سه مصوبه توضیحاتی کوتاه ارائه و استعفا به وزیر ورزش ارائه شده که در نهایت مسعود سلطانی‌فر با جدایی آنها مخالفت کرده است.

به این ترتیب اعضای هیأت مدیره استقلال موظف هستند به کار خود ادامه داده و قرار است وزیر ورزش و جوانان بعد از بازگشت سفر از کیش مشکلات را مورد بررسی قرار بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها