کد خبر: 491281
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۴:۳۹
| |

داستان این روزهای ستارگان پرسپولیس

فالو- آنفالو برای پول!

روزگار در چرخش است و شرایط هر روز تغییر می‌کند. زمانی شیوه اعتراض بازیکنان فوتبال به بی‌پولی و عدم اجرای تعهدات مالی از سوی باشگاه این بود که اعتصاب کنند یا دست به مصاحبه‌های تند و انتقادی بزنند. حالا اما این پدیده هم «مجازی» شده است.

فالو- آنفالو برای پول!
کد خبر: 491281
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۵:۵۴:۳۹

اعتمادآنلاین| شاید باورتان نشود؛ اما یکی از حواشی چند روز گذشته فوتبال ایران این بود که تعدادی از بازیکنان مهم پرسپولیس صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام را آنفالو کرده‌اند! این مساله حمل بر اعتراض آنها به مسائل مالی شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در دنیای امروز چنین رفتارهایی معنادار است و دیگر نیازی به گرد و خاک هرروزه نیست. موضوع مشکلات مالی در پرسپولیس هم به نظر جدی می‌رسد. سرخپوشان البته 60درصد رقم قراردادشان را دریافت کرده‌اند؛ اما در بحث پاداش‌ها کم‌وکاستی‌هایی وجود داشته است. باشگاه درصدد است این کمبودها را ولو با دریافت کمک‌های مستقیم از هواداران رفع کند. گفته می‌شود طرفداران پرسپولیس تا به‌حال در کمپین کمک به باشگاه بیش از 2میلیارد تومان پول به حساب باشگاه واریز کرده‌اند. در عین حال، مثل همیشه بین باشگاه پرسپولیس و کارگزار رسمی تبلیغات هم درگیری‌هایی وجود دارد. شرکت استفاده‌کننده از نام و نشان پرسپولیس، تا به حال بارها با باشگاه به مشکل خورده و به دفعات شایعه قطع همکاری دو طرف به گوش رسیده است. قرارداد فعلی هم پایان خرداد خاتمه می‌یابد و باید دید پرسپولیس حاضر به تمدید آن هست یا نه؟ صفحه رسمی باشگاه در اینستاگرام هم توسط همین شرکت اداره می‌شود و چه بسا آنفالو شدن آن از سوی بازیکنان، نوعی اعتراض آنها به اسپانسر بوده است. در هر صورت دیروز جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا دوباره صفحه رسمی باشگاه را فالو کردند تا بخشی از دغدغه‌های مردم رفع شود. شاد باشید تا بعد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها