کد خبر: 491368
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

همراهان غیرمنتظره پوتین در سفر دریایی خبرساز شدند

تصاویر منتشرشده از سوی کرملین در رابطه با سفر دریایی مشترک رئیس‌جمهور روسیه با همتای بلاروسی خود در سوچی نشان داد آنها همراهان غیررسمی دیگری هم در کنار خود داشته‌اند.

همراهان غیرمنتظره پوتین در سفر دریایی خبرساز شدند
کد خبر: 491368
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تصاویر منتشرشده از سوی کرملین در رابطه با سفر دریایی مشترک رئیس‌جمهور روسیه با همتای بلاروسی خود در سوچی نشان داد آنها همراهان غیررسمی دیگری هم در کنار خود داشته‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های روسی تصاویری منتشر کردند که طی آن لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس به همراه پسرش نیکولای سوار بر کشتی تفریحی پوتین می‌شوند و مورد استقبال او قرار گرفته سپس پای میز شام می‌روند.

آنها بعد از ترک میز شام به طرف طبقه پایین می‌روند تا گفت‌وگوی خود را ادامه دهند که ناگهان تعدادی دلفین‌ در کنار قایق تفریحی رئیس‌جمهور روسیه ظاهر می‌شوند.

به نوشته این رسانه‌ها، رئیس‌جمهور بلاروس بعد از غائله فرود آوردن هواپیمای «رایان ایر» به منظور دستگیری یکی از مخالفان خود را به سوچی رساند تا با رئیس‌جمهور روسیه به رایزنی بنشیند.

گفتنی است پیش از این گزارش‌هایی در مورد دلفین‌های آموزش‌دیده ارتش روسیه منتشر شده بود، اما مشخص نیست که آیا این دلفین‌ها همان‌ها هستند یا به صورت غیرمنتظره در تصاویر ظاهر شدند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها