کد خبر: 491413
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

برگ برنده عراقی‌ها در مقابل ارتش آمریکا رو شد

یک روزنامه عربی از برگ برنده مردم عراق برای بیرون کردن اشغالگران آمریکایی پرده برداشت و آن را عامل نگرانی شدید ارتش آمریکا به شمار آورد.

برگ برنده عراقی‌ها در مقابل ارتش آمریکا رو شد
کد خبر: 491413
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه عربی از برگ برنده مردم عراق برای بیرون کردن اشغالگران آمریکایی پرده برداشت و آن را عامل نگرانی شدید ارتش آمریکا به شمار آورد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه الاهرام طی گزارشی در این باره نوشت: امروز هواپیماهای بدون سرنشین بزرگ‌ترین نگرانی و دغدغه ارتش آمریکا در امر مقابله با نیروهای حشد الشعبی محسوب می‌شود.

به نوشته این روزنامه پرتیراژ مصری، فرماندهی نظامی آمریکا تهدید هواپیماهای بدون سرنشین علیه نظامیان آمریکایی در عراق را در زمره بزرگ‌ترین خطر نگران‌کننده برای عملیات نظامی این ارتش برشمرده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است، ارتش آمریکا خواهان حل فوری این مشکل شده به ویژه که سامانه‌های پدافندی موجود برای تعامل با موشک‌های بالستیک برنامه‌ریزی شده‌اند و از قابلیت رهگیری اهدافی که در ارتفاع کم پرواز می‌کنند و فناوری ساده‌ای دارند بهره‌مند نیستند.

گفتنی است فرماندهان نظامی در پنتاگون نیز تاکید کرده‌اند مشغول به‌روزرسانی سامانه‌های پدافندی برای خنثی کردن تهدیدات هواپیماهای سرنشین هستند، این در حالی است که دولت آمریکا با چالش‌های بزرگ دیگری هم در صحنه سیاسی عراق مواجه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها