۴مبارزه تا کمربند طلایی

الهه منصوریان در WLF چینی‌ها را غافلگیر کرد

الهه منصوریان در دومین مبارزه دومین حریف چینی را شکست داد و به کمربند طلایی سازمان WLF نزدیک شد. سازمان WLF یکی از معتبرترین سازمان‌هایی است که مسابقات حرفه‌ای ورزش‌های رینگی را برگزار می‌کند.

الهه منصوریان در WLF چینی‌ها را غافلگیر کرد
کد خبر: 491674
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۴:۳۶:۵۹

اعتمادآنلاین| ورزشکارانی اجازه دارند در این رقابت‌ها شرکت کنند که یا از قهرمانان K1باشند یا در ووشو، کیک‌بوکسینگ یا جیجیتسو به قهرمانی جهان رسیده باشند. منصوریان با پشتوانه‌ مقام‌های جهانی که در ووشو دارد، 2 سال پیش مجوز حضور در مبارزات این سازمان را گرفت. نزدیک به یک سال و نیم پیش او نخستین حریف چینی‌اش را شکست داد و شنبه‌شب دومین حریف.

به گزارش همشهری، در این رقابت‌ها که در چین برگزار می‌شود، الهه در مبارزه اول که قبل از شیوع کرونا برگزار شد، ووشوکار چینی را برد. الهه در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا به این ووشوکار باخته بود. او شنبه شب هم ژانگ منگ را شکست داد، مبارزی که قهرمانی K1دارد و نفر سوم رنکینگ WLF است. پیروزی منصوریان در یکی از شبکه‌های تلویزیونی چین که این مبارزات را پوشش می‌دهد، بازتاب گسترده‌ای داشت.

منصوریان برای گرفتن کمربند طلایی 4 مبارزه دیگر در پیش دارد. نه حریفان بعدی او مشخص است و نه زمان برگزاری مسابقات. گفته می‌شود خواهران الهه؛ شهربانو و سهیلا هم قرار است در مبارزات این سازمان شرکت کنند. با لغو مسابقات قهرمانی جهان که قرار بود در آمریکا برگزار شود و شایعه حضور خواهران منصوریان در سازمان WLF به‌نظر می‌رسد بازی‌های آسیایی 2022آخرین حضور آنها در رشته ووشو باشد. به‌هرحال درآمد بالای این مبارزات وسوسه‌کننده است و هر ورزشکار به ازای هر پیروزی نزدیک به 400تا 500‌ میلیون تومان درآمد کسب می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها