کد خبر: 491853
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۹:۰۷:۴۵
| |

بیانیه باشگاه فولاد درخصوص شرایط اخیر تیم

معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شرایط اخیر تیم بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه باشگاه فولاد درخصوص شرایط اخیر تیم
کد خبر: 491853
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۹:۰۷:۴۵

اعتمادآنلاین| باتوجه به روند نتیجه گیری تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر، برخی از هواداران این تیم در فضای مجازی اعلام کرده اند که امروز (سه شنبه) قصد دارند مقابل باشگاه تجمع کنند که معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شرایط اخیر این تیم بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این بیانیه آمده است:

"بنام خداوند بخشنده و مهربان

هواداران فهیم و خونگرم فولاد خوزستان

عزیزانی که همیشه و در همه حال بهترین حامی تیم محبوب فولاد خوزستان هستید. انسان‌هایی دلسوز و سینه سوخته در گرما و سرما.

سلام و درود بر شما

مدتی‌ست خاطر شما عزیزان بابت نتایج تیم فولاد خوزستان آزرده گردیده است و این حق مسلم هواداران فهیم فولادی‌ست. این دغدغه خاطر همه ماست. مجموعه فولاد خوزستان از مدیریت شرکت فولاد گرفته تا مدیریت باشگاه و سرمربی و کادر مربی گری و تمامی بازیکنان تیم، همه و همه دست به دست هم داده ایم، با تمام مشکلات موجود و حواشی خارج از زمین، تا لحظه آخر از هیچ تلاشی برای اعتلای نام و پرچم فولاد خوزستان دریغ ننماییم.

تلاش سرمربی محترم و کادر مربی گری و تمامی بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این شرایط سخت ناداوری ها و پنجره های بسته نقل و انتقالات و محدودیت‌ها و فشارهای خارج از زمین بر هیچ کسی پوشیده نیست.

از شما عزیزان خواهشمندیم تحت تاثیر فضای مسموم مجازی و تحریک‌های ناجوانمردانه که این ایام به قصد تخریب این مجموعه قد علم کرده است، قرار نگیرید.

بررسی و چاره اندیشی این گونه مشکلات که گاها در همه تیم‌ها رخ می دهد، نه در فضای مجازی و علنی است بلکه بایستی در مکانی آرام و متفکرانه و به دور از هرگونه حواشی و با حضور مدیران مسئول صورت پذیرد.

واحد فرهنگی و کانون هواداران باشگاه فولاد خوزستان و هواداران فهیم و عزیز و سینه سوخته فولاد، همانند گذشته هوشمندانه و با سعه صدر و درایت و با حمایت کامل از مدیریت محترم باشگاه و تصمیمات ایشان، کلیه اتفاقات را رصد کرده و طبعا زبان ناطق شما عزیزانی خواهد بود که صمیمانه و دلسوزانه نگران وضعیت موجود هستید. لذا با توجه به شرایط کنونی کشور و اهمیت انتخابات پیش رو و محدودیت‌های تجمعی به علت بیماری واگیر کرونا خواهشمندیم از برگزاری هرگونه تجمعی خودداری فرموده و هدایت این کشتی بزرگ مجموعه فولاد را به ناخدای دریا دیده خود سپرده و با توکل بر خدا ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌های آتی تیم محبوب مان فولاد باشیم.

و السلام

معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان"

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها