رائول یا آنچلوتی؛ جانشین زیدان در رئال مادرید کیست؟

طبق گزارش‌های رسانه های اسپانیایی، جانشین زیدان از بین 2 گزینه موجود یعنی رائول یا آنچلوتی انتخاب خواهد شد.

رائول یا آنچلوتی؛ جانشین زیدان در رئال مادرید کیست؟
کد خبر: 492063
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۶:۴۲

اعتمادآنلاین| شب گذشته در خبری فوری مشخص شد که رئال مادرید با اورتون تماس گرفته تا شرایط حضور دوباره کارلو آنچلوتی در باشگاه کهکشانی‌ها را جویا شود. رئال در شرایط موجود به نتیجه رسیده که به غیر از این سرمربی ایتالیایی و مربی آکادمی خود هیچ گزینه دیگری در دسترس ندارد و باید تمام سعی خود را بکند تا جانشین زیدان زودتر مشخص شود.

به گزارش فارس، طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، رئال مادرید معتقد است انتظارات آنتونیو کونته بالاست و سران رئال نیز نمی‌خواهند با این مربی ایتالیایی قرارداد ببندند. مکس آلگری که یکی از گزینه‌های جدی رئال بود که به تورین رفت و پیشنهاد مادرید را دوباره رد کرد.

برخی عنوان کرده بودند کریستوفر گالتیر سرمربی لیل نیز به گزینه مربیگری رئال بدل شده ولی این اتفاق نیز رخ نداد زیرا سران رئال معتقدند نمی تواند مادرید کنونی را هدایت کند. مائوریسیو پوچتینو نیز با پاریس قرارداد دارد و طبق گفته لئوناردو نمی تواند سن ژرمن را ترک کند. به همین دلیل این مربی آرژانتینی نیز از لیست کنار رفت.

یواخیم لو نیز در کنفرانس خبری تیم ملی آلمان عنوان کرد که بعد از یورو نمی‌خواهد مربی باشگاهی در اروپا شود و او نیز از گزینه‌های رئال مادرید کنار رفت.

از بین تمام گزینه‌های رائول گونزالس، سرمربی کاستیا، تیم دوم رئال مادرید قوی‌تر از سایرین گزارش شده است. او به نظر در کنار آنچلوتی تنها گزینه‌های مربیگری در رئال مادرید به شمار می‌روند و باید دید از بین این 2 چه کسی در نهایت هدایت کهکشانی ها را برعهده خواهد گرفت.

بیشتر رسانه ها البته معتقدند آنچلوتی شانس بیشتری در رسیدن به نیمکت رئال دارد. ال چرینگیتو گزارش داد که این ایده هم وجود دارد که وی به رئال بیاید و رائول دستیارش شود؛ دقیقا به مانند راهی که برای زیدان طی شد. البته زیزو اول دستیار کارلتو بود و بعد به سرمربیگری کاستیا رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها