کد خبر: 492174
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۷:۲۲:۳۱
| |

رئیس اتحادیه طلافروشان اهواز مطرح کرد

قیمت‌های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز گفت: قیمت طلا در روزهای اخیر متاثر از افزایش قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا بوده است و شرایط سیاسی پیش رو نیز در این افزایش قیمت، بی‌تاثیر نبوده است.

قیمت‌های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی
کد خبر: 492174
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۰۷:۲۲:۳۱

اعتمادآنلاین| عبدالرحمن ذهبی‌زاده در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: قیمت طلا در روزهای اخیر متاثر از افزایش قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا بوده است و شرایط سیاسی پیش رو نیز در این افزایش قیمت، بی‌تاثیر نبوده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه قیمت طلا مطابق نرخ جهانی است، گفت: قیمت‌گذاری در صنف طلافروشان جدا از دیگر صنوف انجام می‌شود و مطابق روز و حتی لحظه است؛ تنها صنفی که به قیمت جهانی کار می‌کند، طلافروشان هستند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر و نقره‌فروشان اهواز ادامه داد: حدود 90 درصد از فروشندگان طلا در اهواز، تابلوی نرخ‌نامه دارند که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای در آن به‌روز می‌شوند.

ذهبی‌زاده با اشاره به قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: از 2 خردادماه قیمت طلا روندی صعودی به خود گرفت؛ مطابق آخرین قیمت روز گذشته (11 خردادماه) هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 100 هزار تومان، تمام سکه امامی نیز 11 میلیون تومان، نیم سکه 6 میلیون و 50 هزار تومان و ربع سکه 4 میلیون و 50 هزار تومان قیمت داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها