کد خبر: 492524
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۴۱:۰۰
| |

اسکوچیچ با انتقاد از زمین ورزشگاه بازی با هنگ‌کنگ:

در عمرم چنین چیزی ندیده بودم، ناامید شدم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که زمین ورزشگاه شیخ محمد آل‌خلیفه برای برگزاری دیدار با هنک‌گنک مساعد نیست و کیفیت خوبی ندارد.

در عمرم چنین چیزی ندیده بودم، ناامید شدم!
کد خبر: 492524
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ گفت: اطلاعات کمی از تیم هنگ‌کنگ داریم چون آنها در یکسال اخیر بازی زیادی انجام نداده‌اند، اما با این حال سعی کردیم درباره این تیم تمامی اطلاعات لازم را گردآوری کنیم. به هنگ‌کنگ احترام می‌گذاریم و این بازی برای‌مان از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تیم کاملی در اختیار دارم. متأسفانه نتوانستیم در بازی‌های خانگی‌مان میزبان باشیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستم بررسی کند و سؤال کردیم که چرا باید این بازی‌های مهم‌‌ را در خارج از ایران و در بحرین انجام دهیم. از AFC خواستیم زمین بازی را چک کند زیرا این بازی برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است پس حداقل باید زمین خوبی مهیا کند و ما از این موضوع نا امید شدیم.

سرمربی تیم ملی گفت: زمین ورزشگاه برای این بازی مهم خوب نیست، اما من فقط باید روی تیم خودم برای این بازی تمرکز کنم. سعی کردیم خوب تمرین کنیم و امیدوارم بازیکنانم شرایط را درک کنند و بازی قدرتمندانه‌ای مقابل هنگ‌کنگ ارائه دهند. من آنها را باور دارم.

اسکوچیچ در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که صحبت کردنش درباره شرایط زمین بهانه‌جویی است صحبت این خبرنگار را قطع کرد و گفت: معذرت می‌خواهم که صحبت‌تان را قطع می‌کنم، اما دنبال بهانه‌گیری بابت زمین نیستم، ما تیمی قدرتمند هستیم و تمامی رقبا باید اینجا با ما مصاف کنند، نگرانی از این بابت نداشته باشید. من دنبال بهانه‌گیری نیستم، شما باید زمین را ببیند، تا حالا در عمرم چنین چیزی ندیده بودم. شما و تیم‌های دیگر باید با ما مصاف کنید. ما تیم خوبی داریم و این را خواهید دید.

وی تأکید کرد: در بدو ورود به بحرین خواستم که زمین بازی را ببینم که اجازه این کار را به من ندادند، اما وقتی بعداً فرصت این کار را پیدا کردم، با داستان زیبایی مواجه نشدم. اگر می‌خواهید می‌توانم شما (خبرنگار مدنظر) را دعوت کنم تا همراهم بیایید و زمین را ببینید.

اسکوچیچ اظهار داشت: امیدوارم از منامه با 12 امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها