کد خبر: 492645
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۰:۱۱:۵۸
| |

ممنوعیت سفر به استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی/ اعمال قانون در انتظار متخلفان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروههای رنگبندی قرمز ، نارنجی و زرد از ساعت 12 روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت 12 روز دوشنبه مورخه 1400/03/17 ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت سفر به استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی/ اعمال قانون در انتظار متخلفان
کد خبر: 492645
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۰:۱۱:۵۸

اعتمادآنلاین| رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ادامه طرح ممنوعیت سفر به تمام استان‌های قرمز، نارنجی و زرد کرونایی تا روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروههای رنگبندی قرمز ، نارنجی و زرد از ساعت 12 روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت 12 روز دوشنبه مورخه 1400/03/17 ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربینهای ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و همچنین تیمهای استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می گیرد تصریح کرد:

بررسی وضعیت ترافیک جاده ای در روز اول اجرای طرح بیانگرکاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد:انشاءالله در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام کرده و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا کرده باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها